תוכן שיווקי

חברת האנרגיה פז בחרה ב-Veeam backup & Replication כפתרון הטוב ביותר עבור התאוששות מכונה וירטואלית

21/05/2012 14:36

חברת האנרגיה פז בחרה במוצר Veeam backup & Replication של חברת Veeam, שנרכש באמצעות השותף העסקי Dooks, לאחר שעמדה בפני האתגר של מציאת פתרון איכותי לשמירה על המשכיות עסקיות (BC) ע"י שחזור מכונות וירטואליות (VMs) בתוך חמש דקות או פחות, לעומת עד 50 שעות קודם לכן.

ורד ליברמן, מנהלת פעילות Veeam בישראל, אומרת כי בעקבות כך עלתה מהירות גיבויים ב-96 אחוז. ה-RTO (יעד זמן התאוששות) של חמש דקות מצמצם השבתות מערכת, ואימות התאוששות אוטומטי והתאוששות פריטים אינדיבידואלים חוסכים זמן רב.

"עם Veeam נדרשות חמש דקות כדי להעלות ולשחזר מכונה וירטואלית. לאף אחד מבין פתרונות הגיבוי האחרים אותם בחנו אין יכולת זאת", אומר יוחאי רוזנבאום, מנהל מערכות מחשב בפז. צוות ה-IT של פז תומך בצרכי המחשוב של מאות עובדי החברה עם תשתית הכוללת 200 שרתים פיזיים ו- 215 מכונות וירטואליות (VMs). יישומים ושירותים קריטיים רבים בחברה עברו וירטואליזציה.

מאחר שגיבוי 215 מכונות וירטואליות נמשך עד 50 שעות, חיפשו בפז פתרון מהיר יותר. "היה עלינו לפקח על כל שרת במהלך גיבוי, אך למי יש זמן להיות שמרטף של 215 מכונות וירטואליות? ובמקרה של כשלון גיבוי, היה עלינו להתחיל גיבוי זה שנית. גם שחזור שרת וירטואלי נמשך זמן רב מדי, לפעמים מספר שעות, מה שאומר שעובדים לא יכלו לגשת למערכות הדרושות להם. זה הפריע להמשכיות העסקית שלנו", אומר רוזנבאום.

צוות ה-IT פנה אל דוקס שירותי מחשב, ספקית פתרונות מתקדמים לתשתיות IT. איגור קצ'ורינר, מייסד משותף של דוקס, אומר כי לרבים מלקוחותיו יש בעיות דומות עם כלי הגיבוי הישנים שלהם. רוזנבאום ואנשיו בחנו שלושה פתרונות גיבוי, ואחרי השוואה ביניהם  בחרו ב-Veeam.

Veeam backup & Replication מספק התאוששות מהירה, גמישה ואמינה של יישומים ונתונים וירטואליים, הוא משלב גיבוי ושכפול בפתרון יחיד, וממציא מחדש הגנת נתונים עבור סביבות וירטואליות VMware ו-Microsoft Hyper-V.

"גילינו שני הבדלים עיקריים בין המוצרים אותם השווינו: מחיר והתאוששות מכונה וירטואלית", אומר רוזנבאום. "יחס עלות-תועלת של Veeam טוב יותר בהשוואה לפתרונות האחרים, ומספק את זמן ההתאוששות הטוב ביותר (RTO) ונקודת ההתאוששות הטובה ביותר (RPO)".

Veeam היא חברה בינלאומית עם מטה צפון אמריקה בקולומבוס אוהיו, מטה אירופאי ברידינג – בריטניה, מטה לדרום מזרח אסיה בסידני אוסטרליה, ומרכז פיתוח בסנט פטרסבורג. מערך המפיצים והשותפים של Veeam בישראל תחת ניהולה של ורד ליברמן, כולל את החברות זברה, דוקס, טרה סקיי, בינת, הראל, טלדור, גלאסהאוס,EDP ומטריקס. המוצרים הבולטים של Veeam הם Backup and Replication, ו-Nworks – כלי ניהול. ל-Veeam יש יותר מ-37,000 לקוחות בעולם, וברבעון הראשון של 2012 נוספו יותר מ-5,000 לקוחות חדשים. בשנת 2011 גדלו הכנסותיה של Veeam ב-124 אחוז לעומת 2010, עם גידול של 116 אחוז בהכנסות חדשות מרישיונות. ברבעון הראשון של 2012 גדלו ההכנסות ב-108%.

אירועים קרובים