תוכן שיווקי

MaaS360 של חברת Fiberlink הינה הפלטפורמה המובילה בתחום ה-MDM בענן לשנת 2012, ע"פ הדו"ח השנתי של גרטנר

ע"פ הדו"ח לשנת 2012 של חברת גרטנר, סומנה פלטפורמת ה-MDM (ר"ת Mobile Device Management) בענן של Fiberlink כמובילה בתחומה

21/05/2012 14:43
Mobility in Cloud

חברת Fiberlink, יצרנית MaaS360, הכריזה שפלטפורמת MaaS360 הוכרזה על גרטנר כמובילה בתחום ה-MDM בענן, על פי פרסום הדו"ח לשנת 2012 שם מופיעה Fiberlink ב-Magic Quadrant. החברה ציינה שבשנים האחרונות הדו"ח של גרטנר וריבוע הקסם (Magic Quadrant) מהווים משקל נכבד בהחלטה של ארגוני IT ולקוחות ארגוניים בבדיקת ההיתכנות לפתרונות תוכנה ורכישתם. Fiberlink מוקמה כמובילה בתחומה בזכות החזון ארוך הטווח והיכולת להמחישו ללקוחותיה הלכה למעשה.

ע"פ גרטנר "בשנת 2011, פתרונות MDM התמקדו בעיקר באספקת יכולות אכיפת מדיניות ארגונית בסיסיים על ההתקנים הניידים שבידי המשתמשים בארגון. עם זאת ולמרות שדרישות אלו עדיין קיימות, המנוע האמיתי והגורם שירכז את מלוא תשומת הלב בשנת 2012 ואילך הינו יצירת תמיכה בפתרונות צד שלישי ופתרונות אבטחה על אפליקציות ארגוניות עסקיות שפותחו על ידי הארגון לצד אספקת הגנה על מידע ותוכן ארגוני בכל אותם התקנים".

MaaS360 של חברת Fiberlink סיפקה מענה לטווח רחב ומגוון של דרישות הנובעות מניידות בארגון:

•    חסימה אוטומטית של התקנים ניידים לא מאושרים על ידי הארגון שמנסים לקבל גישה לשרתי הדואר הארגוני.
•    יכולות אכיפה מתקדמות של מדיניות ארגונית כגון קביעת סיסמת כניסה למכשיר, הצפנת מערכות הפעלה ועוד.
•    ביצוע בפועל של משימות כגון מחיקה מרחוק מלאה ו/או סלקטיבית של ההתקנים, נעילת ההתקן ואיפוס סיסמת כניסה.
•    הפצה והגדרה על בסיס OTA(ר"ת Over The Air) של פרופילי Wi-Fi (רשתות אלחוטיות) ו-VPN ואכיפת ההתקנים בשימוש ברשתות מורשות בלבד.
•    ניהול ותחזוקה של קטלוג אפליקציות ארגוניות.
•    הפצה של מסמכים מסווגים לקונטיינר מאובטח ומוצפן עם מערכת ניהול והפצה מרכזי.
•    עדכוני פרטיות בכדי לספק הגנה והפרדה בין מידע פרטי רגיש לבין מידע עסקי.
•    בקרה ומעקב אחר שימוש בחבילות DATA ובאפליקציות ארגוניות.
•    תמיכה במגוון התקנים ניידים, טלפונים חכמים (סמארטפונים), טאבלטים, מחשבים ניידים, מחשבי MAC.

MDM הפך למענה הראשון המועדף בכל הנושא של הגנה וניהול של הסכנות המגיעות מאותם התקנים פרטיים התומכים במודל של BYOD (ר"ת Bring Your Own Device) לסביבה הארגונית.

MaaS360 הינה פלטפורמה בענן המספקת באופן מקיף יכולות ניהול ואכיפת מדיניות ארגונית על מכשירי אנדרואיד,iOS (אפל), BlackBerry, Windows Mobile, ומחשבים ניידים בעלי מערכת הפעלה Windows ו-Mac לאורך כל חיי המכשיר בארגון. ולאחרונה זכתה במקום הראשון גם בתערוכת ה-GSMA בברצלונה כפתרון המוביל בעולם בתחום המובייל לארגונים.

דויד אדי, מנכ"ל Mobility in cloud, נציגת Fiberlink בישראל: "הדו"ח של גרטנר משקף הלכה למעשה את מה שאנו חווים בחודשים האחרונים בקרב ארגונים רבים בישראל שיותר ויותר מגלים עניין בפתרון MaaS360 ומצטרפים לשירות MaaS360 ומקבלים הגנה מקפת של 360 מעלות לאתגרים של שנת 2012 בכל הנוגע לניהול ואכיפת מדיניות על ההתקנים הניידים בארגון וכל זאת במודל של שירות". דויד מוסיף, כי "כעת ניתן לקבל ל-30 ימים את הפתרון להתנסות ללא כל התחייבות לפרטים נוספים ניתן לגשת לאתר החברה בכתובת הבאה או באמצעות המשווקים המורשים בישראל".

אירועים קרובים