תוכן שיווקי

תערוכת דרופה הבינלאומית נחתמה בהצלחה אדירה לביתן זירוקס – עלייה של 20% בהיקף העיסקות שנחתמו

בביתן זירוקס העולמית הוצגו מוצרי זירוקס החדשים אשר יגיעו לישראל כבר בשנה הקרובה ● עשרות ספקים ואנשי עסקים הגיעו מישראל לבחון את הפיתוחים החדשים בתחום הדפוס

21/05/2012 14:56
כלי חדש. זירוקס

תערוכת דרופה, התערוכה הגדולה בעולם בתחום הדפוס, נסגרה השבוע בגרמניה בהצלחה אדירה לחברת זירוקס – עלייה של כ-20% בהיקף העיסקאות שנחתמו, ביחס לתערוכה הקודמת לפני ארבע שנים. בביתן זירוקס העולמית הוצגו עשרות מוצרים חדשים ובהם מדפסות תעשייתיות, מוצרי תוכנה ופיתוחים נוספים. אך לדברי חנן אביטן, האחראי על תחום בתי הדפוס (GA) בזירוקס ישראל, לא רק המוצרים היו המוקד להתעניינות בביתן זירוקס. "השנה הצגנו בביתן קונספט שונה לחלוטין של פעילות", אומר חנן. "בתערוכה הזאת הראינו שזירוקס זה לא רק מכונות הדפסה וציוד קצה- אלא תפיסה כוללת של עסק הנותן טווח רחב של פתרונות ומוצרים ומאפר ללקוח זירוקס להיכנס לתחומי עיסוק חדשים".

בתערוכה ביקרו כחצי מיליון איש, כאשר בביתן זירוקס ביקרו מדי יום כ-20,000 איש בממוצע. בתערוכה האחרונה הושם דגש על שלושה נושאים מרכזיים. הראשון שבהם הוא תחום ה-cross-media. חברת הבת של זירוקס XMPIE המובילה את  התחום הציגה את הפיתוח האחרון של שרת המאפשר שילוב הדפסות פרסונאליות עם מדיות נוספות כגון אתרים אשיים ,מסרונים ועוד והכל תחת קמפיין אחד המנוהל ע"י שרת cross-media.

התחום השני הוא האריזות הדיגיטליות. מדובר בתחום חדשני ופורץ דרך, בו נתפסת זירוקס כמובילה. תחום זה כולל עיצוב וייצור אריזות אישיות בהיקף קטן יחסית. דוגמא לכך ניתן לראות באריזות אישיות הנשלחות דרך אתרי מסחר באינטרנט, אריזות מעוצבות אישית למתנות ועוד. תחום זה רלוונטי במיוחד בקידום מכירות ושיווק ומאפשר פן חדש של מיתוג בנייר.

הנושא השלישי, והמהפכני מכולם, הוא שינוי התפיסה של זירוקס, כפי שהגדיר אותו חנן אביטן: "מדברים במונחים של עסק ולא של מוצרים". חברת זירוקס מציעה ללקוחותיה תפיסה שלמה וליווי צמוד הרבה מעבר לבחירת מוצרי הדפוס והמוצרים הנלווים של זירוקס. בזירוקס ישראל העלו רעיון מקורי כיצד להעביר את המסר לשוק המקומי ויצאו ביוזמה מקורית. צוות הפיתוח העסקי בישראל נפגש עוד בארץ עם אנשי עסקים ומובילים מתחום הדפוס, ושמעו מהם על הצרכים שלהם, כפי שהם באים לידי ביטוי בעבודתם היומיומית. לאחר מכן העלו אנשי זירוקס בפני הלקוחות את הפתרונות אותם מעניקה זירוקס ושותפיים עסקיים נוספים, במהלך התערוכה  בתערוכה עצמה קבלו הלקוחות ליווי צמוד והדרכה גם בביתנים אחרים. ובכך אפשרו ללקוחות להיכנס לתחומיים חדשים כשהם מצויידים גם בידע הטכנולוגי וגם בכלים לפיתוח העסק שלהם, ולדברי חנן אביטן ניתן מענה לצורך הדוחק בבתי הדפוס בארץ להיכנס לתחומי פעילות חדשים ולייצר להם מקורות רווח נוספים. בין הלקוחות שהיצתרפו לתהליך זה היוא בתי דפוס מובלים בארץ כגון דפוס צדוק קינן, דפוס פרומומדיה, ש.חן הדפסות, ספי דגן ואנשי דפוס נוספים. ממשוב שנערך לאחר התערוכה, קיבלו נציגי זירוקס ישראל תגובות חיוביות ליוזמה אשר הציגה את כלל יכולותיה של חברת זירוקס.

עוד הוצגו בביתן זירוקס העולמית המוצרים החדשים ביותר, אשר יגיעו לישראל עוד בשנה הקרובה. בין המוצרים ניתן למצוא את הסדרה החדשה להדפסה מסחרית של D125 95, מכונות דפוס דגיטלי לכמיות גדולות IGIN 4 שסומנה כמכונה המובליה לייצור המוני בדפוס דיגיטלי, מדפסת 770DC המיועדת לשוק בתי הדפוס בארץ, וכן את מכונת הדפסה Yukon, המדפיסה 150 דפים בדקה. מדפסת ענק המיועדת לשוק הדפוס, המסוגלת להפיק כ-150 הדפסות דגיטליות בדקה.

לסיכום, אומר חנן מזירוקס ישראל, שמחנו לעמוד באתגר שהציב בפנינו ענף הדפוס בישראל , עיקר בתי הדפוס ביקשו למצוא בתערוכה פתרונות לצורך שלהם להיתפתח ולהיכנס לתחומים חדשים הנושקים לדפוס ויאפשרו להם להגדיל את פעילותם בארץ.

אירועים קרובים