תוכן שיווקי

לקראת אירוע | עומר דרור, מנהל V-Ness: "אנו עובדים כל העת על פיתוח מודלים עסקיים ותפעוליים שיאפשרו ללקוחות ליהנות משירות מקצועי תוך צמצום סיכונים ויצירת ערך מוסף"

"המיקוד המרכזי ב V-Ness, הוא שמירה על רמת המצוינות והיכולות המקצועיות של מנהלי הפרויקטים והיועצים שלנו, במטרה להביא ערך מוסף מרבי ללקוחותינו", אמר דרור, מנהל V-Ness, בראיון לקראת אירוע מנהלי בדיקות תוכנה, שייערך במרינה הרצליה

21/05/2012 15:06

מאת הילל יוסף

עומר דרור
, מנהל V-Ness, דיבר לקראת מפגש לקוחות משותף למנהלי בדיקות והבטחת איכות שעורכות מיקרוסופט ישראל וחברת הבדיקות V-NESS. לדבריו, "מטרת האירוע היא הידוק הקשרים של הגופים עם מנהלי הבדיקות והצגת מפת הדרכים של מיקרוסופט לנושא הבדיקות בשנים הקרובות. הדוברת הראשית תהיה דניז ארקוסקון, מי שאחראית על נושא כלי הפיתוח ועולם הבדיקות של מיקרוסופט ברמה העולמית. מטרה נוספת כמובן היא הידוק הקשרים העסקיים בין מנהלי הבדיקות בינם לבין עצמן וכמובן עם V-NESS ומיקרוסופט.

דרור מוסיף כי "המיקוד המרכזי ב-V-Ness, הוא שמירה על רמת המצוינות והיכולות המקצועיות של מנהלי הפרויקטים והיועצים שלנו, במטרה להביא ערך מוסף מרבי ללקוחותינו. לאור הצרכים המשתנים של הלקוחות, אנו עובדים כל העת על פיתוח מודלים עסקיים ומודלים תפעוליים אשר יאפשרו ללקוחות ליהנות משירות מקצועי תוך צמצום סיכונים ויצירת ערך מוסף".

V-Ness ,חברת הבדיקות של נס ישראל, מונה כיום כ-400 יועצים לתחום הבדיקות. "ההתמחות שלנו היא שירותים מנוהלים לעולם הבדיקות", אמר דרור, עבור לקוחות רבים, ההשקעה בהקמת מעבדות המבוססות על כלים ומוצרי מדף הנה הוצאה שקשה להצדיק במונחי ROI. לצורך מתן מענה לפלח זה של לקוחות הקמנו ב-V-Ness בהשקעה גדולה מאוד מעבדה המאפשרת מתן מענה לצרכים משתנים של לקוחות בארץ ובעולם.

לקוחות החברה, אמר דרור, מחולקים לארבעה פלחים. האחד, חברות גלובליות ולקוחות אמריקאיים של נס ברמה הגלובלית. "בשל היותנו חלק מנס העולמית, אנו נהנים מחשיפה אצל לקוחות גלובליים של נס", אמר, "כאשר במקרים רבים בהם מעבדות הפיתוח נמצאות בנס ארה"ב או הודו, V-Ness מובילה את ה-Delivery במקטעים של הבדיקות.

פלח השוק השני, אמר, "הוא גופי מו"פ. בישראל חלק משמעותי מהפעילות שלנו הוא מתן שירותים מנוהלים לגופי המו"פ של חברות טכנולוגיות. יש לנו קבוצה גדולה של מומחים שעובדים בסביבות מאד מתקדמות טכנולוגיות, בפרויקטים של עיבוד תמונה, עיבוד אות, מערכות רפואיות, מערכות תקשורת וסביבות משובצות מחשב. אנו עושים שימוש נרחב מאד בפלטפורמת ALM, ניהול מחזור חיי הפיתוח של מיקרוסופט".

פלח שלישי, ציין, "יש לנו קבוצה גדולה של מומחי בדיקות ויועצים המשולבים בפרויקטי IT. חלקם משולבים באופן אינהרנטי בגופי ה-IT של הלקוחות וחלקם מבצעים פעילות מנוהלת בפרויקטים שהינם באחריותנו, לרוב במחיר קבוע מראש".

הפלח הרביעי, הוסיף דרור, "הוא המומחיות הייחודית שלנו בבדיקות מערכות מבצעיות –ביטחוניות, הן בזכות החיבור שלנו ל-TSG, קבוצת המערכות הביטחוניות של נס, חיבור התורם רבות לבניית יכולות בשילוב מומחים – הן מהעולם הטכנולוגי והן מהעולם המבצעי והאגמ"י, בצוותי בדיקות המערכת, והן בזכות הימצאותנו כיום בגופי ביטחון אזרחיים, צה"ל ושאר כוחות הביטחון. למעשה, רוב הגופים האזרחיים הגדולים בישראל המפתחים מערכות ביטחוניות עבור משרד הביטחון או לקוחות מחו"ל, נעזרים בשירותי הבדיקות שלנו".

"לאור הביקוש של לקוחותינו בכנסים האחרונים", סיכם דרור, "החלטנו השנה למקד את האירוע ולייעדו למנהלים בכירים בלבד. בתקווה שהיום המשותף יאפשר להם להחליף דעות וידע ולהכיר איש את רעהו ולייצר פורום של מנהלי QA בכירים המשותף למיקרוסופט ו-V-NESS".

אירועים קרובים