לארי פייג' תוקף: "פייסבוק הפכה את משתמשיה לבני ערובה"

לדברי מנכ"ל גוגל, "זהו מצב לא תקין שפייסבוק לא פתוחה עם המידע שלה על המשתמשים" ● הוא הוסיף, כי "בפייסבוק טוענים שמדובר בחלק ממדיניות הפרטיות שלהם, אולם בעוד הם לא עושים זאת עם גוגל, הם כן מאפשרים ליאהו! להיות שותפים למידע"

הקוזאק שנגזל, גרסת האינטרנט: "פייסבוק (Facebook) הפכה את המשתמשים שלה לבני ערובה. הנימוקים שלה לכך אינם הגיוניים. פייסבוק מחזיקה במידע על המשתמשים שלה ולא משתפת אותו. אנו בעסקי החיפוש, אתה יודע", כך תקף לארי פייג', מנכ"ל גוגל (Google), את הרשת החברתית בראיון לתוכנית "CBS This Morning" עם צ'ארלי רוז.

לטענת פייג', "זהו מצב לא תקין שפייסבוק לא פתוחה עם המידע שלה על המשתמשים. אצלנו בגוגל פלוס המצב שונה. ככלל, הייתי רוצה לראות את תוכן המשתמשים פתוח יותר". הוא הוסיף, כי "אנשי פייסבוק טוענים כי המדובר בחלק ממדיניות הפרטיות שלהם, אולם בעוד הם לא עושים זאת עם גוגל, הם כן מאפשרים ליאהו! (Yahoo!) להיות שותפים למידע".

התפישה של גוגל פלוס, אמר פייג', "היא שמידע של המשתמשים צריך להישאר פתוח, על מנת שלמשתמשים תהיה עליו כמה שיותר שליטה. כך, יותר חברות פרטיות תוכלנה ליהנות מאפשרויות רבות יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים