האקרים מקבוצת אנונימוס גנבו נתונים ממשרד המשפטים האמריקני

"אנו מפרסמים את הנתונים כדי שאנשים ישמעו על השחיתות של הממשל ויכירו אותה", נמסר בהודעה שפרסמו ההאקרים ● לטענתם, הנתונים שנגנבו כללו הודעות פנימיות בדואר אלקטרוני, וכן "מסד נתונים מלא", ואף הוסיפו קישור להורדה

האקרים שקשורים לטענתם לקבוצת אנונימוס (Anonymous) פרצו לשרת אינטרנט של הלשכה לסטטיסטיקה של משרד המשפטים האמריקני, וגנבו נתונים בהיקף כולל של 1.7 ג'יגה-בייט.

הלשכה לסטטיסטיקה של משרד המשפטים האמריקני אוספת ומפרסמת נתונים על פשיעה בארצות הברית, ובכלל זה פשיעה מקוונת. בהודעה שפרסמו באתר Pirate Bay כתבו ההאקרים, כי הנתונים שנגנבו כללו הודעות פנימיות בדואר אלקטרוני, וכן "מסד נתונים מלא", והוסיפו קישור להורדת הנתונים.

"איננו תומכים באף ממשלה או מפלגה. אנו תומכים בזכויות הפרט, בחופש הדיבור ובחופש המידע", נכתב בהודעה שפרסמו ההאקרים. "אנו מפרסמים את הנתונים כדי שאנשים ישמעו על השחיתות של הממשל ויכירו אותה".

בתגובה, מסר משרד המשפטים האמריקני, כי "אנו חוקרים את הפריצה לשרת של הלשכה לסטטיסטיקה, אשר הכיל נתונים שמופיעים באתר האינטרנט הציבורי של הלשכה לסטטיסטיקה. האתר של הלשכה ממשיך לפעול כרגיל, ואתר justice.gov לא נפגע".

לדברי ניל רויטר, מנהל מחקר בחברת Corero Network Security, ארגונים צריכים לנקוט באמצעים מתאימים כדי להגן על השרתים והאתרים שלהם מפני מתקפות. "סוכנויות ממשל וחברות מסחריות ידועות יוסיפו לשמש כיעדים של האקרים שפועלים ממניעים אידיאולוגיים. כפי שניתן לראות, גם במקרה של הלשכה לסטטיסטיקה של משרד המשפטים האמריקני, ההאקרים אינם בררנים, ונוטים לפרסם כל דבר שהם מוצאים", סיכם רויטר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים