IDC: מגמת השימוש במכשירי העובדים בארגונים מובילה לגידול בהכנסות בשוק WLAN

בשלושת החודשים הראשונים של השנה נרשמה בשוק זה עלייה של 13.9% בהכנסות, כאשר בשוק הארגוני לבדו עלו ההכנסות בשיעור של 27.2% ● חלק ניכר מהגידול מיוחס למגמה של שימוש במכשירים פרטיים של העובדים, ולניסיונות של ספקיות השירות להגדיל את השימוש ברשתות Wi-Fi כדי להקל את העומס של תעבורת הנתונים ברשתות הסלולר

המגמה הגוברת של שימוש במכשירים פרטיים של העובדים, BYOD (ר"ת Bring Your Own Device), בארגונים גדולים, תרמה תרומה חשובה לגידול בהכנסות הרבעון הראשון בקרב חברות שפועלות בשוק של רשתות WLAN ברחבי העולם – כך על פי נתונים שפרסמה חברת המחקר IDC. עוד ציינה החברה, כי סיסקו (Cisco) ו-Aruba הצליחו לרתום מגמה זו כדי להגדיל את חלקן היחסי בשוק.

עוד עולה מהנתונים, כי בשלושת החודשים הראשונים של השנה נרשמה בשוק זה עלייה של 13.9% בהכנסות. בשוק הארגוני לבדו עלו ההכנסות בשיעור של 27.2%. חלק ניכר מהגידול מיוחס למגמה של שימוש במכשירים פרטיים של העובדים, ולניסיונות של ספקיות השירות להגדיל את השימוש ברשתות Wi-Fi כדי להקל את העומס של תעבורת הנתונים ברשתות הסלולר.

לדברי רוהיט מהרה, מנהל מחקר ב-IDC, "התנופה שצוברת המגמה של שימוש במכשירים פרטיים של העובדים נמשכת, והיא הגורם החשוב ביותר לגידול בפלח השוק של רשתות WLAN בארגונים. לצד הניסיונות של ספקיות השירות להגדיל את השימוש ברשתות Wi-Fi כדי להקל את העומס של תעבורת הנתונים ברשתות הסלולר, אפשר לצפות שהגידול בפלח השוק יימשך, ובעתיד הנראה לעין נוסיף להיות עדים לשוק פעיל ותוסס".

המגמה של שימוש במכשירים פרטיים קיבלה עידוד ניכר מהפריחה של הטלפונים החכמים ומחשבי הלוח, דוגמת מכשירי iPhone ו-iPad של אפל (Apple), ומכשירים שמבוססים על פלטפורמת אנדרואיד (Android) של גוגל (Google). העובדים שמצוידים במכשירים אלה מעוניינים לגשת עמם לרשת הארגונית, דבר שיכול לשפר את התפוקה אך גם מביא עמו סוגיות חדשות של אבטחה וניהול.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים