תוכן שיווקי

לקראת אירוע | שיחה עם משה כהן, מנהל מוצרי CA באבנט תקשורת

23/05/2012 15:31

ספר על הארגון בו אתה עובד
אבנט תקשורת היא חברה וותיקה מקבוצת רד בינת אשר מפיצה טכנולוגיות תוכנה וחומרה מובילות. אבנט מציעה לשותפיה מגוון רחב של פתרונות מתחומים שונים כגון גיבוי, אבטחת מידע, וירטואליזציה, המשכיות עסקית, תקשורת ועוד.

אילו מוצרים של CA אתה מטמיע אצל הלקוחות שלך?
כמפיצים אנו איננו מטמיעים אלא רק מאפיינים פתרונות המבוססים על מוצרי הגיבוי, הרפליקציה וההמשכיות העסקית של CA ועוזרים למשווקים לאפיין פתרונות אשר עונים בצורה הטובה ביותר על צרכי לקוחותיהם.

מדוע בחרתם לעבוד עם CA? מה הערך המוסף ש-CA נותנת לשותפים שלה?
אנו רואים במוצרי חטיבת ה Data Management של CA חלק חשוב  מסל המוצרים אותו אנו מציעים לשותפינו. למוצרי הגיבוי, הרפליקציה וההמשכיות העסקית של CA יתרונות רבים כאשר בניהם היכולת לתת מענה לכל מערכות ההפעלה, האחסון, הווירטואליזציה ומוצרי הליבה הנפוצים בשוק. לכן, ניתן להטמיע אותם על רוב התשתיות הקיימות מבלי שום צורך בביצוע שינויים קיצוניים בארגון.

מה לדעתך המוצרים פורצי הדרך של CA שמבדלים אותה ממתחרותיה?
משפחת המוצרים CA ARCserve מציעה היום פתרון גיבוי והמשכיות עסקית מקצה לקצה עם עמדת ניהול מרכזית אחת. בנוסף חשוב לציין שפתרונות אלו פותחו בשיתוף ובמקביל לפיתוחים של חברות התוכנה והתשתיות הגדולות בעולם מתחום הווירטואליזציה, שירותי הדואר ומערכות ההפעלה. כיום CA מציעה מגוון רחב של שיטות רישוי המאפשר בין היתר לנותני שירותים להציע את פתרונותיה כשירות חודשי ללקוחותיהם . שיטה זו אשר נקראת MSP הופכת את מוצריה של CA למודולרים יותר כך שפתרונות אלו מתאימים לארגוני SMB ועד ארגוני אנטרפרייז. בקרוב תושק תכנית זו גם בישראל.

אירועים קרובים