תוכן שיווקי

לקראת אירוע | אלישע ינאי, אראל מרגלית, גדעון לופז וחסן קאסם – הדוברים המרכזיים במסלול כלכלת ההיי-טק של ועידת העסקים הערבית 2012

עוד במסלול ההיי-טק – פאנל של אנשי טכנולוגיה פורצי דרך בחברה הערבית ומרחב תצוגה של סטארט-אפים

24/05/2012 18:30

אלישע ינאי – יו"ר תעשיות הטכנולוגיה והתכנה ומנכ"ל מוטורולה ישראל לשעבר, אראל מרגלית – מייסד ושותף-מנהל של קרן הון הסיכון JVP, גדעון לופז – מנכ"ל IDC ישראל וחסן קאסם – יו"ר PITA ומנהל שותף בחברת המולטימדיה DIMENSIONS – הם המרצים המרכזיים במסלול ההיי-טק של ועידת העסקים הערבית 2012. את הוועידה, שהיא כנס הכלכלה והעסקים המרכזי והגדול ביותר בחברה הערבית בישראל, יוזם זו השנה השלישית מגזין מאלקום והפעם בשיתוף עם ארגון צופן. זוהי הפעם הראשונה שוועידת הכלכלה כוללת גם מסלול היי-טק ובכך מצטרפת להובלת תהליך ההתבססות של התעשייה המתקדמת בחברה הערבית בישראל.

במסלול שיתמקד בכלכלת היי-טק ייסקרו מגמות ההיי-טק בכלכלה העולמית, הישראלית והמזרח תיכונית וייערך פאנל שבו ייחשפו פורצי הדרך של ההיי-טק בחברה הערבית. במשתתפים: פואד פארס, הבעלים של Plorol Biotech והיזם הדרוזי הראשון שהנפיק בנאסד"ק; עליא אבו שמיס, אחת משלושת הנשים היזמיות בהיי-טק הערבי; שאדי קופטי, בכיר בקבוצת המחקר ופיתוח עסקי של יבמ, אחד מהמעטים שפרצו את תקרת הזכוכית בתחום זה; ו-בילאל להוואני, מנכ“ל e paper sign, סטארט-אפיסט ויזם היי-טק.

אלישע ינאי יפתח את מסלול כלכלת ההיי-טק בכנס בהרצאה על התפתחות ההיי-טק בישראל ואימוץ מודל ההצלחה לחברה הערבית. עוד בכנס: מרחב תצוגה של חברות סטארט-אפ צעירות; טקס פתיחת יום הבורסה והענקת פרס הוקרה על אחריות חברתית לארבע חברות כלכליות מצליחות בחברה הערבית.

סמי סעדי, מייסד שותף של צופן, אומר לקראת הכנס: "אני מקווה שתעלה קריאה ברורה אצל משתתפי הכנס, שההיי-טק הישראלי לא יכול בלי ערבים, קריאה מקבילה לזו שקרא אלישע ינאי בכנס דה מרקר לטכנולוגיה האחרון, כאשר אמר שההיי-טק הישראלי חייב חרדים. יש בחברה הערבית אקדמאים מבריקים, יזמים נועזים ובכנס תעלה גם שאלת ההשקעות הפרטיות והממשלתיות לעידוד ההיי-טק בחברה הערבית. מההשקעות האלה ייהנו גם האזרחים וגם המדינה שכן האפליה בהשקעות בחברה הערבית מעבר לאי הצדק שבו פוגע גם בצמיחת המשק כולו".

מסלול כלכלת ההיי-טק – לו"ז:

9:30 – ההרצאה הפותחת: "התפתחות ההיי-טק בישראל ואימוץ ההצלחה לחברה הערבית"
אלישע ינאי, יו"ר איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה ומנכ"ל מוטורולה ישראל

11:15 – מושב I – מגמות בתעשיית ההיי-טק
•    הרצאה:  תעשיית ההון סיכון :"למה בכלל להשקיע בסטארט-אפים?"
ד“ר אראל מרגלית, מייסד ומנהל קרן ההון סיכון JVP

•    הרצאה: "כוונים עכשוויים בתעשיית הטכנולוגיה העולמית"
גדעון לופז, מנכ"ל IDC ישראל

•    הרצאה: "מגמות בתעשיית ההיי-טק והאינטרנט במזרח התיכון"
חסן קאסם, יו"ר PITA ומנהל שותף חברת המלטימדיה DIMENSIONS – רמאללה

12:15 – מושב II – פאנל עם פורצי דרך : מינוף ההיי-טק בחברה הערבית
•    פרופ' פואד פארס – מדען ויזם של חברת Plorol Biotech
•    שאדי קופטי – בכיר בקבוצת המחקר ופיתוח עיסקי של IBM
•    עליא אבו שמיס – יזמית היי-טק בתחום מדיה אינטרקטיבית בנושאי חינוך.
•    בילאל להוואני – מנכ“ל e paper sign, סטרטאפיסט ויזם היי-טק.

ארגון צופן הנו ארגון מקצועי, ללא כוונת רווח, הפעיל מזה 4 שנים, ויוזם הקמת מרכזי היי-טק ביישובים ערבים, על ידי חיבור בין תעשיית ההיי-טק לאלפי אקדמאים מקצועיים ועל ידי עידוד השקעות מדינה לקידום ההיי-טק ביישובים אלה. פעילות צופן מוכוונת למימוש הפוטנציאל המקצועי והתעסוקתי של אותם צעירים ולמתן מענה איכותי ונגיש לחברות ההיי-טק ישראליות ובינלאומיות. לצופן שיתופי פעולה עם חברות היי-טק רבות. בין היתר עם אינטל, ECI, צ'ק פוינט, HP, גליל סופטוור, בבקום סופטוור (מבית מטריקס), MIT סופט (מבית מנפאואר) ו-NCS (מבית One1). מודל ההשמה של צופן מוכיח את עצמו, ועד היום מעל 80% מבוגרי הקורסים מושמים בחברות הגדולות.

להרשמה ולפרטים נוספים בדוברות צופן: תהל פרוש 0524869574, מקבולה נאסר 0544719067

אירועים קרובים