זברה טכנולוגיות תפיץ את מוצרי אבטחת המידע של HP בישראל

בשלב הראשון תתמקד הפעילות בכלי האיסוף, הניתוח והערכת הסיכונים המשתייכים לפלטפורמת ה-SIEM של HP Arcsight ● אלי וודינסקי, מנכ"ל זברה טכנולוגיות: "אנו רואים חשיבות גדולה לשותפות עם HP, ומאמינים כי השילוב בין הטכנולוגיות החדשניות והמוכחות שלה לבין הידע המקצועי והשירותים המקומיים שלנו, יתורגם לתמורה גבוהה עבור הלקוחות"

HP ישראל הודיעה היום (ב') על מינוי זברה טכנולוגיות כמפיצה של מוצריה בארץ. בשלב הראשון תתמקד הפעילות בכלי האיסוף, הניתוח והערכת הסיכונים המשתייכים לפלטפורמת ה-SIEM של HP Arcsight.

מינוי זברה טכנולוגיות כמפיצה מקומית מגיע שלושה חודשים לאחר הקמת הפעילות החדשה בישראל, ומהווה חלק נוסף בהשקעתה של HP בתחום אבטחת המידע. יצוין, כי בשנים האחרונות רכשה HP שלוש חברות מעולם האבטחה: TippingPoint – כחלק ממיזוג 3Com לתוך HP, וכן ArcSight ו-Fortify.

זברה טכנולוגיות, שהוקמה בשנת 2008, מייצגת יצרניות בארץ ובעולם בתחומים של תקשורת נתונים, אבטחת מידע, ניהול רשתות ווירטואליזציה, תוך הענקת שירותי ערך מוסף לכל אורך חיי המוצרים.

אלי וודינסקי, מנכ"ל זברה טכנולוגיות, אמר כי "אנו רואים חשיבות גדולה לשותפות עם HP, ומאמינים כי השילוב בין הטכנולוגיות החדשניות והמוכחות שלה לבין הידע המקצועי והשירותים המקומיים שלנו, יתורגם לתמורה גבוהה עבור הלקוחות. אבטחת מידע היא מרכיב יסוד קריטי בכל פעילות עסקית כיום, ועל כן אנחנו מאמינים בעוצמה של ידע רב מערכתי – בתחום האבטחה ובתחומי IT אחרים גם יחד, כפי שבא לידי ביטוי הן ב-HP והן בזברה".

אייל דאלי, מנהל המכירות האזורי של פתרונות אבטחת המידע של HP: "קיבלנו החלטה אסטרטגית להשקיע בתחום אבטחת המידע, והצעד הנוכחי ממחיש את תהליך המיצוב של HP כחברת אבטחה מובילה, בארץ כמו בעולם. זברה טכנולוגיות היא מהשחקנים הבולטים היום בישראל בשוק אבטחת המידע, ותעניק ערך מוסף גבוה הן ללקוחות והן לנו, מתוקף היותה ספקית הפצה ממוקדת לתחום ובעלת ניסיון מקצועי עשיר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים