דורון דרייר, Arrow ECS ישראל: "גורל מי שלא יטמיע ענן יהיה כגורל הדינוזאורים"

"ארגונים שלא יטעמיעו ענן פשוט ייכחדו מהסביבה העסקית בה הם פועלים", אמר דרייר, מנכ"ל Arrow ECS ישראל ● לדבריו, "הענן קורה, הוא קורם עור וגידים ויש להתמקד בטכנולוגיות המובילות בעולם על מנת לממש אותו באופן מהיר, יעיל ומיטבי, על מנת להפיק ממנו את המיטב בתחומי צמצום עלויות ושיפור ביצועים"

"מגמת מיחשוב הענן איננה עוד סיסמה שיווקית. היא כאן, חיה וקיימת. גורלם של ארגונים שלא יטמיעו באופן מושכל מיחשוב ענן יהיה כגורל הדינוזאורים – הם פשוט ייכחדו מהסביבה העסקית בה הם פועלים", כך אמר דורון דרייר, מנכ"ל Arrow ECS ישראל.

דרייר דיבר בפתחו של כנס שערכה החברה, שנשא את הכותרת "עננים בגובה העיניים – Real World of Cloud". הכנס נערך היום (ב') בבית הירוק בהשתתפות לקוחות הסניף הישראלי של החברה ושותפיה העסקיים.

לדבריו, "השלב הבא של הווירטואליזציה נמצא בדרך שבה מטפלים בממשקי הרשת ובממשקי התקשורת. יש כיום ממשקים רבים שהם FCoE, שמתחברים לשרתי הענן ויוצרים מורכבות ברשת התקשורת, שגורמת לעלויות גבוהות הקשורות בניהול ובניוד שרתים וירטואליים והקצאת משאבי רשת עבורם". לכן, אמר דרייר, "מה שמערכי מיחשוב בארגונים נדרשים לעשות במסגרת הווירטואליזציה של התקשורת הוא אגרגציה, חיבור של ממשקי תקשורת רבים בצורה אחידה, על מנת לקבל את המיטב ממערכי האחסון והתקשורת. כך, לכל שרת יהיה חיבור אחד בלבד לרשת התקשורת והרבה חיבורים פיזיים יהפכו לחיבור וירטואלי אחד".

הוא הוסיף, כי " המנמ"רים נדרשים להטמיע ענן בן-כלאיים תוך ביצוע קישוריות דרכו לדטה סנטר הארגוני. נדרש לבצע את זה באופן מושכל ויעיל ובצורה מיטבית. לנו, ב-Arrow ECS ישראל, יש נציגות והפצה של מגוון יצרנים לטובת בניית פתרון כולל: וירטואליזציה לתחנות הקצה (VDI) של VMware, טכנולוגיות וירטואליזציה של תעבורה מבית ריברבד (Riverbed), טכנולוגיות אחסון ו-וירטואליזציה של IO מבית EMC ומבית זיגו (Xsigo) וכן Wyse Technology – חברה שמציעה טכנולוגיות של מיחשוב ענן ו-וירטואליזציה של מחשבים שולחניים. החברה הזו נרכשה לפני כמה שבועות על ידי דל (Dell)". לדברי דרייר, "כל המעטפת הזו נותנת פתרון מקצה לקצה לתחום הווירטואליזציה ובניית מיחשוב ענן לסוגיו. המנמ"רים נדרשים לכלים אלה על מנת ליישם וירטואליזציה של תחנות קצה ותקשורת בצורה המיטבית ובניית ענן יעיל – בן-כלאיים, ציבורי ופרטי".

Arrow ECS ישראל, ציין דרייר, היא חברת הפצה המייצגת חברות מובילות בעולם בתחומי הווירטואליזציה, אבטחת מידע, אחסון ורישות. "כל המכירה של המוצרים והטכנולוגיות המובילים מתבצעת דרך שותפים עסקיים, ביניהם חברות האינטגרציה המובילות במשק. אנחנו נותנים שירותי ערך מוסף ברמה הטכנית – האינטגרטור נעזר בנו בהיבטים הטכנולוגיים ואנחנו מלווים את תהליכי ההטמעה מקרוב". דרייר ציין, כי החברה הינה חברה בת בבעלות מלאה של קונצרן Arrow Electronics, שבסיסו בארצות הברית והוא עוסק בהפצה של רכיבי אלקטרוניקה ומוצרי מחשוב מתקדמים. מחזור המכירות השנתי של הקונצרן, אמר, עומד על 22 מיליארד דולרים.

לסיכום אמר דרייר, כי "מי שלא יחבק את מגמת מיחשוב הענן – לא ישרוד. אי אפשר להילחם במגמה הזו ולכן נדרש 'לזרום' איתה, לנצל את הענן באופן מיטבי ויעיל. הענן קורה, הוא קורם עור וגידים ויש להתמקד בטכנולוגיות המובילות בעולם על מנת לממש אותו באופן מהיר, יעיל ומיטבי, על מנת להפיק ממנו את המיטב בתחומי צמצום עלויות ושיפור ביצועים. נדרש להתמקד בענן ולא בסיסמאות. מערכי מיחשוב ארגוניים צריכים דטה סנטר חזק ויעיל, כולל תחנות רזות ותקשורת יעילה ומהירה. כל זאת, כמובן, לצד מימוש היבטי אבטחת המידע ברמה גבוהה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים