One1 תשווק את פתרונות האופטימיזציה של אורטק בישראל

פתרונות האופטימיזציה מיועדים לחברות העוסקות בהובלה, שינוע והפצה, אשר מושפעות ישירות ממחירי הדלק העולים בארץ ובעולם ● מנכ"ל One1ERP, רונן בנבניסטי: "הניסיון המצטבר בעולם מראה, כי החזר ההשקעה עבור מערכות כאלה הוא ב-99% מהמקרים בפרק זמן של עד כשנה מזמן הטמעתן"

One1 תשווק את פתרונות האופטימיזציה של אורטק (ORTEC) בישראל. פתרונות אלו פונים בעיקר לחברות העוסקות בהובלה, שינוע והפצה, אשר מושפעות ישירות ממחירי הדלק העולים בארץ ובעולם.

מנכ"ל One1ERP, רונן בנבניסטי, אמר כי "One1 החליטה להרחיב את סל השירותים אותם היא מספקת ללקוחותיה, ובראשם פתרונות אופטימיזציה מובילי שוק בחזית הטכנולוגיה. הניסיון בישראל מראה, כי החיסכון בעקבות השימוש בפתרון כזה הוא מיידי ומשמעותי, ועומד על כ-10%. הניסיון המצטבר בעולם מראה, כי החזר ההשקעה עבור מערכות כאלה הוא ב-99% מהמקרים בפרק זמן של עד כשנה מזמן הטמעתן. יישום המערכות שיפר את פעילותם ואת שביעות רצונם של המתכננים, הנהגים והלקוח הסופי".

איל ניר, מנהל פיתוח עסקי ושיווק פתרונות אורטק בקבוצת One1: "העלייה הגדולה שנרשמה במחירי הדלק והחשש מפני עלייה נוספת בטווח הקרוב, מהווים איום משמעותי עבור שוק ההובלות והשינוע. חלק מחברות השינוע הגדולות בעולם ובארץ עלולות למצוא עצמן בבעיה בלתי הפיכה אם לא יתעוררו בזמן. השימוש בפתרונות אופטימיזציה נועד לייעל את תהליך תכנון וניהול ההובלות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים