דיווחים: RIM עומדת לפטר 2,000 עובדים

הפיטורים יבוצעו ברחבי העולם ובקרוב מאוד - אולי אפילו עוד החודש ● המהלך היה צפוי, והוא מבוצע על רקע ירידה של 80% במכירות הבלקברי אל מול הנסיקה במכירות של מכשירי אפל ושל המכשירים מבוססי אנדרואיד

RIM, היצרנית של מכשירי הבלקברי (BlackBerry), מתכננת מהלך נרחב של ארגון מחדש שבמסגרתו יפוטרו לפחות 2,000 עובדים ברחבי העולם – כך עולה מידיעה שהופיעה בעיתון הקנדי Globe and Mail. זאת, לאחר שבקיץ שעבר פיטרה החברה מספר דומה של עובדים.

בידיעה, שנסמכת על "מקורות יודעי דבר", צוין שהחברה, שמשרדיה הראשיים שוכנים בווטרלו שבאונטריו, מעסיקה כ-16,500 עובדים ברחבי העולם. הפיטורים יבוצעו "בכל המחלקות ובכל הדרגים – ממנהלים בכירים ועד לעובדים זוטרים, מהמחלקה המשפטית ומחלקת כוח האדם ועד למחלקות הכספים, המכירות והשיווק", על פי הדיווח. עוד צוין בידיעה, כי הפיטורים עשויים לצאת לפועל עוד לפני 1 ביוני – המועד בו מסתיים הרבעון הנוכחי בשנת הכספים של החברה.

יצוין, כי הפיטורים לא אמורים להפתיע, שכן בשיחת ועידה שערך מנכ"ל RIM, תורסטן היינס, ב-29 במרץ הוא הבהיר, כי "חייבים להתבצע שינויים משמעותיים בחברה". היקף המכירות של מכשירי הבלקברי ירד השנה ב-80% בהשוואה לשנה שעברה, בעוד שמכירות המכשירים של אפל (Apple) ואלה המבוססים על מערכות אנדרואיד (Android) של גוגל (Google) נוסקות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים