באיחוד האירופי טוענים שגוגל מסרה תשובות "חלקיות בלבד" בסוגיות הפרטיות

גוגל השיבה תשובות "חלקיות" ו-"משוערות" בשאלון שנשלח אליה ועוסק במדיניות הפרטיות שלה - כך נמסר מהסוכנות הצרפתיתCNIL , שמופקדת על זכויות הפרט ● בעקבות כך שלחה הסוכנות לענקית החיפוש שאלון חדש עליו היא אמורה להשיב עד 8 ביוני

בסוכנות הצרפתית CNIL, שמופקדת על זכויות הפרט, טוענים שגוגל (Google) מסרה תשובות "חלקיות" ו-"משוערות" בחקירה המתנהלת בסוגיות שקשורות למדיניות הפרטיות החדשה של ענקית החיפוש.

בהודעה שפורסמה בשבוע שעבר מטעם הסוכנות נמסר, כי גוגל קיבלה בחודש מרץ שאלון ושלחה את תשובותיה באפריל. "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה, אך צר לנו שבמקרים רבים, התשובות חלקיות ומשוערות", על פי ההודעה של CNIL.

ב-22 במאי נשלח לגוגל שאלון נוסף, בניסיון להבהיר את התשובות על השאלון הקודם. על החברה להשיב עליו עד 8 ביוני.

ברשויות באירופה הביעו דאגה ממדיניות הפרטיות החדשה של גוגל, שנכנסה לתוקף ב-1 במרץ, ובמסגרתה הוחלה מדיניות פרטיות אחת כוללת על כ-60 מוצרים ושירותים שונים, ובכלל זה החיפוש והמפות. פרופילים גורפים מתייחסים למשתמשים בכל השירותים, תוך שיתוף של המידע שנמסר בין השירותים השונים.

גוגל התבקשה שלא להחיל את המדיניות עד שיתקבלו התשובות לשאלון, אך סירבה, בטענה שמנהלי החברה משוכנעים שהמדיניות החדשה שומרת היטב על הפרטיות והזכויות של אזרחי אירופה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים