תוכן שיווקי

Red Hat Enterprise Linux – חופש הבחירה

28/05/2012 14:10
רד-האט

מאת יניב ליבוביץ, מנהל אזורי ומנהל פעילות רד האט בישראל, תורכיה, יוון וקפריסין

במהלך עשר השנים האחרונות סיפקה ואפשרה RHEL (ר"ת Red Hat Enterprise Linux) ללקוחות בחירה. כאשר הושקה לראשונה ב-2002, היא החלה כמערכת הפעלה שסיפקה לארגון את החדשנות רבת העוצמה והשיתופיות של מודל פיתוח בסביבת קוד פתוח.
כמערכת הפעלה לשימוש כללי, מהותה של Red Hat Enterprise Linux הייתה תמיד בחירה – ואפשרה לכל סוגי היישומים לרוץ באמינות על כל סוגי החומרה, תוך מניעת נעילה ליצרן קנייני כלשהו.

למעלה מ-8000 יישומים של 1500 ספקי תוכנה (ISVs) רצים על Red Hat Enterprise Linux ועל אלפי מערכות חומרה מוסמכות, כמו גם על פלטפורמות הוירטואליזציה המובילות ותשתיות ספקי ענן. מאות יישומי קוד פתוח וכלי מפתחים מסופקים היום עם Red Hat Enterprise Linux. מפתחים העובדים עבור יצרני תוכנה, משלבי מערכות, עסקים גדולים וקטנים במגוון רחב של תעשיות, וכן סטארט-אפים טכנולוגיים – כולם מרחיבים את סביבת העבודה החיונית ברמה היומית, ע"י פיתוח ואספקה  של פתרונות הרצים עם Red Hat Enterprise Linux.

חופש בחירה הנו משמעותי עבור ארגונים, מפני שהוא מאפשר תחרות המובילה לחדשנות מואצת ולעלויות נמוכות יותר. הבחירה מאפשרת ללקוחות לקבל את הפתרון הטוב ביותר עבור עסקיהם או לבעיה טכנית שלהם, במחיר המתאים לנסיבות ומהספק בו הם בוחרים. Red Hat Enterprise Linux מגשימה התחייבות זאת בדרכים רבות, וביססה עצמה כפיתרון המועדף עבור יישומים ארגוניים העוברים מחומרת יוניקס יקרה ומערכות הפעלה יקרות, לתשתית פתוחה המועצמת ע"י ארכיטקטורות חומרה מגוונות

אחד המפתחות המאפשר ללקוחות בחירה אמיתית, הנו פתיחות. ל-Red Hat Enterprise Linux יש היסטוריה מוכחת  כפלטפורמה חזקה ופתוחה: היא פותחה בתהליך פתוח ושקוף, והופצה תחת רישיונות קוד פתוח תוך תאימות עם סטנדרטים פתוחים רבים.

Red Hat Enterprise Linux סוללת את הדרך עבור אימוץ נרחב אף יותר של פתיחות – רכיב קריטי המקשר את העולם החדש של תשתיות וטכנולוגיית ענן.  דרך חדשנות המקודמת ע"י רד האט ובשיתוף עם קהילות הלינוקס, לקוחות ושותפים, רד האט דוחפת את המעטפת בעשיית פתרונות פתוחים ומוכחים לזמינים עבור הארגון.

מפתח נוסף לבחירה אמיתית של לקוחות, הנו מחויבות. מחויבות רד האט מרחיקת לכת. היא מתחילה עם מחויבות לקוד פתוח וסטנדרטים פתוחים, וממשיכה עם התכונות הידועות של מחזור חיים של  10 שנים, יציבות של ממשקי תכנות יישומים ותאימות בינארית, וקצב צפוי לחיזוי של אספקת חדשנות לקהילה ולתעשייה. מחזור חיים זה הנו ללא תחרות מצד פלטפורמות אחרות, וממקסם את החזר ההשקעה (ROI) של פתרונות שפותחו והוטמעו עם Red Hat Enterprise Linux. יותר ויותר לקוחות רוצים לנצל את יתרונות ההזדמנות של שיפור זריזות, גמישות ופרודוקטיביות, תוך הפחתת עלות בעלות כוללת (TCO) ע"י סטנדרטיזציה על Red Hat Enterprise Linux.

היבט אחר של בחירה הנו חופש ארכיטקטורה. הצד השני של יתרונות הבחירה הוא עלות ביצוע הבחירה בפועל, ואז שילוב מוצרים מספקים רבים והסתמכות מלאה על מחויבותם לטייב במשותף ולתמוך בפתרונות. יצרנים אחרים ממצבים מערכי ספק-יחיד ורטיקליים משולבים שלהם, כפתרון לבעיה זאת – ומתעלמים מהנעילה לספק יחיד שהנה בלתי נמנעת בגישה זאת.
Red Hat Enterprise Linux הוכחה כאלטרנטיבה לניסיונות נעילה של יצרנים.

עבור ארגוני אנטרפרייז רבים, העידן החדש של מחשוב ענן רק מתחיל ואנו ערוכים ומתלהבים מההזדמנות לאפשר מעבר רך של כל ארגון אל הענן. לא רק להוסיף בחירה אחרת, אלא לקדם יותר בחירה בעננים פתוחים, היברידיים, אשר יהיו היסוד של ה-IT העתידי.

אירועים קרובים