תוכן שיווקי

בני קרוננגולד, מנהל אגף PLM ביעל: "פתרונות ENOVIA מספקים מענה לקשת רחבה של דרישות, מוצרים ותהליכים עסקיים בארגונים קטנים וגדולים כאחד"

28/05/2012 14:26
רבעון שיא. קבוצת יעל

לרגל הרחבת הפעילות סביב מוצרי ENOVIA V6 של חברת Dassault Systemes, שמוצרי ה-PLM שלה משווקים בישראל על ידי קבוצת יעל, ערכנו ראיון עם בני קרוננגולד, מנהל אגף PLM בקבוצה.

מה תוכל לספר לנו על המוצר החדש שאתם משיקים?
חשוב להסביר בכמה מילים את הרקע למערכות מסוג זה. מערכות PLM (ר"ת Product Lifecycle Management) מספקות מקור מידע אחיד ומרכזי לכלל המידע הרלוונטי למוצר, החל מניהול הדרישות והתכנון הראשוני, דרך תהליכי הפיתוח והייצור, ועד לתחזוקתו אצל הלקוח הסופי. המידע הופך זמין ונגיש, בהתאם להרשאות, לגורמים שונים בארגון, ליישומים הארגוניים ולמשתתפים בשרשרת האספקה. את ENOVIA V6 אנחנו משיקים כפתרון מוביל בעולם זה של ניהול חיי המוצר.

מה אפשר לומר על קו מוצרי ENOVIA?
פתרונות ENOVIA, המיוצרים על ידי Dassault Systemes ומשווקים על ידינו בישראל, מספקים מענה לקשת רחבה של דרישות, מוצרים ותהליכים עסקיים בארגונים קטנים וגדולים כאחד. מוצרי ENOVIA מאפשרים רמה חדשה של שיתוף למגזרי תעשייה שונים ומסייעים להשיג יעילות עסקית בפרויקטים המנוהלים בתוך הארגון ומחוצה לו, ע"י אחידות בתהליכים סביב פיתוח ועמידה בתקנים השונים. לקו מוצרים זה יתרונות ברורים: הם מותאמים לכל סוגי התעשייה ולכל גודל של ארגון, הם בעלי יכולת יישום מדורגת ומאפשרים שיתוף מידע בתוך הארגון ולשותפים מחוצה לו. בנוסף, מקצרים פתרונות ENOVIA את תהליכי הפיתוח והייצור, מהווים תשתית לידע ארגוני הנדסי ונגישים מכל מקום (פלטפורמת WEB) לפי הרשאות. לפתרונות ENOVIA יכולות מוכחות בחברות המובילות בעולם.

ומה מיוחד בגרסה החדשה?
את ENOVIA V6 ניתן להתקין ולהפעיל במגוון אפשרויות, כולל בענן ציבורי או פרטי, וכפי שכולנו יודעים, לנושא הענן ולתפקוד בתשתיות הענן חשיבות ארגונית עצומה עבור יכולתם של ארגונים להתמודד בתחרות שמציב להם השוק. הגרסה הינה גרסת WEB והמשתמש לא נדרש למורכבות תפעולית על מנת לעבוד איתה. היא מתאימה לכל ארגוני התעשייה ולארגונים בכל סדר גודל. יתרון בולט נוסף הוא הממשקים של הגרסה למערכות משרדיות (MS Office) ולמערכות CAD (מכאני ואלקטרוני כאחד). אני יכול לתת כדוגמה, לקוחות שלנו שמשתמשים במוצרי CAD שאינם מוצרי דאסו ובחרו ב-ENOVIA V6 בגלל יכולות ההתממשקות הללו למוצרי ה-CAD. למשל, חברת IDE העושה שימוש בתוכנות אוטודסק הטמיעה את ENOVIA V6 בעקבות יכולות ההתממשקות לתוכנות אלה.

מה תוכל לספר על תחום ה-PLM בקבוצת יעל?
תחום ה-PLM בקבוצה הוא תחום מוביל בפתרונות התעשיה של יעל, ומשלים את מגוון הפעילויות של יעל, קבוצת IT המובילה בישראל, אשר מעניקה מגוון פתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה ללקוחותיה (תוכנה וחומרה). תחום ה-PLM ביעל מונה אנשי מקצוע רבים בעלי נסיון של שנים רבות בתעשיה זו, שהוסמכו על ידי חברת Dassault Systemes אותה מייצגת יעל בארץ בתחומי ה-PLM הכוללים פתרונות תיב"מ (CATIA), ניהול מחזור חיי המוצר (ENOVIA), תיעוד (3DVIA) ועוד.חברת Dassault Systemes הינה מובילה עולמית בפתרונות תוכנה הנדסיים המציעה את פתרונותיה כחוויה תלת מיימדית (3DEXPERIENCE).

אירועים קרובים