תוכן שיווקי

לקראת אירוע | אלעד אלתר, מנהל תחום שו"ב בקבוצת NessPRO: "מוצרי CA מהווים פלטפורמה רחבה עבורנו למתן מענה לצרכי הלקוחות"

28/05/2012 14:56

תחום השליטה והבקרה ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, אמון על פתרונות Service Desk, BSM ושליטה ובקרה (שו"ב) המובילים בשוק. תחום השו"ב עוסק כ-15 שנים בניהול וביצוע פרויקטי שליטה ובקרה  והוא חלק מחטיבת הפתרונות המתקדמים של NessPRO המונה כ-30 מיישמים, ארכיטקטים, ומנהלי פרויקטים. לקראת אירוע CA Expo, שיתקיים ב-19 ביוני במלון דייוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב, מספר אלעד אלתר – מנהל תחום שו"ב ב-NessPRO, על שיתוף הפעולה רב השנים בין NessPRO ל-CA.

"הפתרון ש-NessPRO מציעה ללקוחות מורכב משלושה רבדים עיקריים: טכנולוגיה, תהליכים ואנשים", אומר אלתר. "יש לדעת על איזה רובד לשים דגש. אמנם כולם חשובים, אך אנו ב-NessPRO מאמינים כי האנשים הם העיקר, בעוד הטכנולוגיה והתהליכים משרתים את האנשים. כאשר מדובר על אנשים, מדובר על כלל המעורבים ביישום, כולל האנשים שלנו. אנו שמים דגש על כוח אדם איכותי, יעיל, בעל ניסיון רב ומאופיין בראיה רחבה של צרכי הלקוח. הידע מתבסס על הכשרות מקצועיות ועל הניסיון שהצטבר בפרויקטים רבים שאותם אנו מבצעים".

אלתר מונה שורה של יתרונות הנובעים מנסיונה של NessPRO:

•    מתודולוגיית יישום ואפיון פרויקטים בתצורת Agile, תוך ניתוח צרכי הלקוח והיכולות הנדרשות מהמערכת הנבחרת.  מתן דגש על קבלת תוצרים מהירים במהלך היישום.
•    ניסיון רב בהתאמת המערכות לצרכי הלקוח.
•    היכרות מעמיקה וניסיון במתודולוגית ITIL v3.
•    מנהלי פרויקטים אשר קיבלו הסמכות בינלאומיות כגון PMI ו-ITIL.
•    ניסיון רב בבניית אינטגרציות למערכות משיקות כגון מערכות ניהול תחנות קצה, מערכות ניטור, מערכות ניהול זהויות, מערכות ERP ועוד.
•    מאגר של פיתוחים ייחודיים אשר משפרים ומייעלים את השימוש במערכות.
•    ניסיון רב בקונפיגורציה של מוצרי ניטור וניתוח מגמות, כולל תוצרים מוכנים למגוון משימות.
•    ניסיון בהטמעה ארגונית של מערכות השליטה והבקרה ומערכות ה-HD בקרב המשתמשים השונים – מהשלבים המכריעים להצלחתו של פרויקט ההטמעה.

אילו מוצרים של CA מטמיעה NessPRO  אצל לקוחותיה?
"NessPRO הינה שותף ותיק של CA, מעל 15 שנים. אנו מיישמים ומטמיעים מגוון טכנולוגיות מתוצרת CA, חלקן ותיקות וחלקן חדשניות. מוצרי CA  מהווים פלטפורמה רחבה עבורנו למתן מענה לצרכי הלקוחות, תוך דגש  מירבי על רצון הלקוח. פתרון ראוי לציון הוא ה-Service Desk. הפתרון מאפשר לנו את הגמישות הרבה להתאמה לצרכי הלקוחות. לאנשי הצוות ניסיון רב ביישום מערכות ServiceDesk בלמעלה מ-50 ארגונים ביניהם משרדי ממשלה, יחידות צבאיות וגופי בטחון, חברות פיננסיות ובנקים, חברות ביטוח ועוד. שיתוף הפעולה עם CA  בנושא זה נרחב  ומקיף, וכולל גם קורסים רשמיים של CA  בהדרכת אריק שחר – ראש צוות ה-ServiceDesk".

מדוע בחרתם לעבוד עם CA? מה הערך המוסף ש-CA נותנת לשותפים שלה?
"חברת CA מתווה את הדרך וקובעת סטנדרטים דה פקטו בעולם ניהול המיחשוב, אשר מאומצים ע"י החברות הגדולות בארץ ובעולם, ההתמקדות של CA בטכנולוגיות העדכניות ביותר בתחום, וסל פתרונות מקיף מרמת התשתית ועד לצרכים עסקיים, תואמת את ערכי NessPRO לחדשנות ומקצועיות כחלק מהשירות שלנו ללקוחות. כשותפים מזה שנים רבות, אנו רואים כי החיבור בין CA לבין NessPRO הינו בעל ערך מוסף גדול ללקוחות, המבוסס על הובלה טכנולוגית, מתודולוגיות וניסיון, ולא פחות חשוב – עבודה בין-אישית פוריה".

מה לדעתך הייחודיות  של CA?
"אחד הדברים הייחודיים ל-CA הוא הפלטפורמה הרחבה והגמישות, המאפשרות למוצריה להעניק לנו את היכולות לענות על כל דרישה ורצון של הלקוח ובכך להתאים את המערכות בדיוק רב לצרכי הלקוח ולשיטות העבודה שלו. כיום אנו עדים לעולם טכנולוגי המשתנה במהירות בעיקר בתחומי התוכן הקשורים לענן, ניידות ו-Big Data. לחברת CA מגוון פתרונות חדשניים לעולמות אלו. NessPRO, שמודל העסקים שלה מבוסס על חדשנות, מציעה היום את הפתרונות הללו לשוק הישראלי".

אירועים קרובים