האיראנים מתלוננים: שלטונות גרמניה מנעו כניסתם של חברי משלחת לתערוכה 2012 Drupa

סגן נשיא איגוד הדפוס באיראן, באבק אבנדיני, האשים כי רק 8 מתוך 40 חברי המשלחת קיבלו אשרת כניסה לגרמניה ● לדבריו, מטרת המשלחת הייתה ללמוד את הטכנולוגיות החדשות בעולם הדפוס וההוצאה לאור, אולם השלטונות המקומיים, מסיבות שלא נומקו, איפשרו כניסתם רק של חלק מחברי המשלחת

סגן נשיא איגוד הדפוס באיראן, באבק אבנדיני, האשים בסוף השבוע את שלטונות גרמניה בכך שהערימו קשיים על אנשי המשלחת האיראנית, שהייתה אמורה לבקר בתערוכת הדפוס הבינלאומית דרופה 2012. התערוכה ננעלה בשבוע עבר בתום 13 ימי תצוגה.

לדבריו, רק 8 מתוך 40 חברי המשלחת קיבלו אשרת כניסה לגרמניה, וכל השאר נאלצו להישאר באיראן. אבנדיני ציין, כי מטרת המשלחת הייתה ללמוד את הטכנולוגיות החדשות בעולם הדפוס וההוצאה לאור, אולם השלטונות המקומיים, מסיבות שלא נומקו, איפשרו כניסתם רק של חלק מחברי המשלחת. עם זאת, ציין כי חלק מחברי המשלחת העדיפו לוותר על הנסיעה בשל העלות הגבוהה של הוויזה, והטיסות עצמן.

"דרופה היא תערוכה חשובה לכל מי שעוסק בתחום, המאפשרת ללמוד על החידושים בתעשייה, אולם רק מספר יצרני דפוס איראנים השתתפו בתערוכה באופן עצמאי", אמר אבנדיני.

סגן נשיא איגוד הדפוס באיראן הוסיף, כי התאחדות הדפוס האיראנית מעוניינת ליצור קשרים עם ארגון PIRA – הגוף הבינלאומי המאגד את כל יצרני הדפוס בעולם. "בכוונתו לפתוח את הערוצים מול PIRA", אמר. לדבריו, "אנו רוצים לאפשר לאנשים מהתעשייה שלנו שישתתפו בקורסים אינטראקטיביים למקצועני הדפוס, אולם כרגע מה שמרתיע זו העלות הגבוהה של הקורסים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים