תוכן שיווקי

תוכנה ישראלית הוכתרה ע"י Frost & Sullivan כמוצר המוביל לשנת 2012

חברת המחקר הכתירה את התוכנה של הסטארט-אפ קוואליסיסטמס של אריה פיינגולד כמוצר המוביל לניהול ואוטומציה של מעבדות בדיקה לשנת 2012

28/05/2012 15:13

קוואליסיסטמס (QualiSystems) המפתחת פתרונות לניהול ואוטומציה של מעבדות ותשתיות תקשורת, קבלה את פרס Frost & Sullivan על פיתוח תוכנה לניהול מעבדות ואוטומציה של תהליכי בדיקה, המובילה במדד ערך גבוה ללקוח. הפרס הוענק הודות לייחודיות פתרונותיה של החברה המבטיחים ללקוחות ערך משמעותי ואת היכולת לשחרר לשוק מוצרים ושירותים באיכות גבוהה.

בין מייסדי החברה נמנה גם היזם אריה פיינגולד, מראשי מרקיורי לשעבר. בחברה מושקעות הקרנות אוורגרין ונצ'ר פרטנרס וג'מיני והיא מנהלת סניפים בישראל, ארה"ב, אירופה והמזרח הרחוק. קוואליסיסטמס מפתחת תוכנה ייחודית בתחום בדיקות אוטומטיות וניהול מעבדות עבור יצרניות אלקטרוניקה, ציוד תקשורת, ספקיות תקשורת וארגוני אנטרפרייז המתחזקים רשתות תקשורת עסקיות קריטיות. עם לקוחות החברה נמנות החברות סמסונג, ברודקום, מוטורלה וסאנדיסק, טלסטרה ודויטשה טלקום, סרגון נטוורקס, סיסקו ועוד.

חברת האנליסטים והיועצים Frost & Sullivan הנה אחת מחברות האנליסטים הגדולות והיוקרתיות בעולם. החברה מנהלת מזה 50 שנה מחקרים בינלאומיים הבוחנים צמיחה וחדשנות של מאות אלפי חברות. הנימוקים לבחירה בקוואליסיסטמס על פני חברות אחרות כוללים את המיקוד העסקי של החברה הפונה לשוק בעל פוטנציאל עצום ואת הקפדתה על פיתוח המעניק יתרון משמעותי למשתמשים. לקוחותיה הגלובליים של החברה כוללים יצרניות ציוד תקשורת ואחסון, ספקיות תקשורת, Data Centers וארגונים המתחזקים רשתות תקשורת מורכבות.

התוכנה של קוואליסיסטמס מאפשרת למהנדסי רשתות, מהנדסי בדיקה ומנהלי מעבדות, רמה גבוהה של עצמאות בסביבת המעבדה, תוך שיפור ביצועים. מניהול מלאי ומצאי של ציוד, דרך ניהול הקישוריות בין הציודים ועד לאוטומציה של סביבת הבדיקה. ניהול מעקב מסודר ושקוף בזמן אמת אחר ציוד הבדיקה המוקצה למשתמשים השונים מייעל תהליכי עבודה, מאפשר שיתופיות בין משתמשים, גם במעבדות שונות ומרוחקות וממקסם ניצול משאבים קיימים. ייעול התהליכים וקיצור משך זמן לבניית סביבת בדיקות מאפשרים להגדיל את היקף ואיכות הבדיקות המתבצעות במעבדה ולהבטיח איכות שירותים ומוצרים גבוהה יותר.

"לאור שינויים מהירים בטכנולוגיות התקשורת, לצד צמצום תקציבים נוכח מצב השוק, מצאנו צורך מהותי בפיתוח תוכנה המסייעת לניהול מעבדות ואוטומציה בסביבות מורכבות, שתאפשר חסכון של זמן ומשאבים, לצד שדרוג איכות", מוסר איתן לביא, סמנכ"ל ניהול מוצר ושווק בקוואליסיסטמס. "אנו גאים על הפרס היוקרתי של פרוסט אנד סאליבן ושמחים על כי הוא מאשש את הצלחתנו באספקת פתרונות אשר יוצרים ערך משמעותי עבור הלקוח. מבחינתנו, זו המשימה הראשונה ועל כך אנו נמשיך לשקוד בפיתוחים עתידיים".

אירועים קרובים