סיגייט רכשה את לאסי תמורת 186 מיליון דולרים

לאסי מייצרת בעיקר כוננים קשיחים לתחום הצרכני וה-SOHO, והיא נודעת בעיצובים של חלק מכונניה ● פיליפ ספראץ', יושב ראש ומנכ"ל לאסי, ימונה לראש קבוצת מוצרי האחסון הצרכניים של סיגייט

סיגייט (Seagate), היצרנית המובילה בתחום הכוננים הקשיחים, הודיעה שרכשה את יצרנית הכוננים הקשיחים הצרפתית לאסי (Lacie). החברה הנרכשת מייצרת בעיקר כוננים קשיחים לתחום הצרכני וה-SOHO, והיא נודעת בעיצובים של חלק מכונניה. לאסי שילמה כסף רב למעצבים כדי להוציא מקווי הייצור שלה כוננים מיוחדים במינם למראה שנשאו את שמותיהם.

לפי סיגייט, הרכישה בוצעה תמורת 186 מיליון דולרים בלבד, אולם היא קיבלה בחזרה, לאחר הרכישה, מזומנים שמיועדים להשקעה בקווי ייצור בסכום של 65 מיליון.

אחרי שיתקבלו האישורים של הגופים הרלוונטיים, בהם ממשלת צרפת, ימונה פיליפ ספראץ', יושב ראש ומנכ"ל לאסי, לראש קבוצת מוצרי האחסון הצרכניים של סיגייט. הוא יכהן מעל פטריק קונולי, סגן נשיא ומנכ"ל קבוצת המוצרים המסחריים של החברה. יצוין שבעקבות הרכישה אמורים כמה עובדים בכירים נוספים של לאסי להשתלב בחברה הרוכשת.

מעבר לכוננים המעוצבים שלה הייתה לאסי אחת החברות הראשונות שייצרה כוננים חיצוניים גדולים כמוצרי גיבוי ברשת לטובת הקהל הצרכני. למעשה, השם Lacie יופיע על חלק מהמוצרים של סיגייט, שרק באחרונה רעננה את קו מוצרי ה-GoFlex שלה שמיועד לשוק הצרכני. עם זאת, הכוננים הקשיחים בתוך המארזים יהיו של סיגייט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים