דיווחים: פוקסקון החלה בייצור ניסיוני של מכשירי הטלוויזיה של אפל

עיתון סיני טען, כי היצרנית של מכשירי iPhone ומחשבי iPad נערכת לייצר מכשירי טלוויזיה משלה, שיכונו iTV ● בידיעה צוין שמכשירי הטלוויזיה יכללו מארז אלומיניום, את הסייען האישי Siri וטכנולוגיית FaceTime לשיחות וידיאו

חברת פוקסקון (Foxconn), שמייצרת במפעליה בסין את מוצרי אפל (Apple), החלה "בייצור ניסיוני" של מכשירי הטלוויזיה המיוחלים של אפל, שיכונו iTV – כך דווח בעיתון China Business News.

הידיעה לא כללה פרטים רבים, ויש להתייחס אליה בזהירות הראויה. עם זאת, צוין בה שמכשירי הטלוויזיה יכללו מארז אלומיניום, את הסייען האישי Siri וטכנולוגיית FaceTime לשיחות וידיאו. יצוין שלא מכבר פורסם שמנכ"ל פוקסקון, טרי גו, אמר, כי בחברה "נערכים לייצור" של מכשירי הטלוויזיה של אפל, אך הוא מיהר להכחיש את הידיעה.

ג'ין מונסטר, אנליסט מפייפר ג'פרי (Piper Jaffray), משוכנע שאפל תשיק עוד השנה – "עד חודש דצמבר" – מכשירי טלוויזיה מתוצרתה, וכי המכירה בפועל תחל בראשית 2013. תוך שנה עד שלוש שנים, מעריך מונסטר, תוכל אפל להגיע לנתח של 10% משוק הטלוויזיות. אולם, מארק מוסקוביץ', אנליסט מ-ג'יי. פי. מורגן (J.P. Morgan), סבור שהמכשירים יושקו רק ב-2014, משום שהחברה זקוקה ל-"זמן נוסף".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים