אבטיפוס של מחשב iPad עם שני חיבורים לעמדת עגינה מוצע למכירה באי-ביי

מאז שהושק מחשב iPad מהדור הראשון טענו שמועות עקשניות, כי במקור נכללו בו שני חיבורים לעמדות עגינה ● אבטיפוס שמוצע כעת למכירה באי-ביי (eBay) עשוי לספק הוכחה פיזית לטענות אלה ● המוכרים מבקשים תמורתו 10,000 דולרים

אבטיפוס שמוצע למכירה באי-ביי (eBay) עשוי לספק הוכחה לטענות שעל פיהן אפל (Apple) פיתחה אבטיפוס של מחשב iPad המקורי עם שני חיבורים לעמדת עגינה – כך על פי אתר MacRumors. באתר נטען, כי מדובר "באחת הדוגמאות הספורות והייחודיות ביותר לאבטיפוס של מחשב iPad … עם נפח של 16 ג'יגה-בייט ושני חיבורים לעמדת עגינה".

על אף שמחשבי ה-iPad המקוריים הופיעו עם חיבורים להצבה של המחשב בעמדת העגינה במצב אנכי בלבד, טענו שמועות עקשניות שאב הטיפוס כלל חיבור נוסף להצבה של המחשב בעמדת העגינה גם במצב אופקי. ראיות לשמועות אלה סיפקו איורים שצורפו לבקשה לרישום פטנט ושיוחסו למנכ"ל אפל המנוח, סטיב ג'ובס, ולמעצב הראשי, ג'ונתן איב. באיורים אלה אכן נראו שני חיבורים לעמדת עגינה.

בשנת 2010 פורסמו תמונות של אבות טיפוס עם שני חיבורים לעמדת עגינה. בתמונות של המחשב המוצע כעת למכירה באי-ביי מופיע מכשיר זהה. לטענת המוכר, מחשבי iPad היו אמורים לכלול שני חיבורים, אך ברגע האחרון הוסר מאפיין זה מהמחשבים, שנותרו עם חיבור אחד בלבד.

המחיר המבוקש לאב הטיפוס שמוצע למכירה הוא 10,000 דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים