אינטרנט אקספלורר 10 יתמוך בפלאש

מהנדסים של מיקרוסופט פועלים לשלב את התהליכים הנדרשים לתמיכה בנגן המדיה כחלק מאינטרנט אקספלורר 10, כך שיופיע כבר בגרסת הבדיקה הקרובה של חלונות 8, שהדפדפן החדש יהיה חלק ממנה ● עם זאת, התמיכה בפלאש תוגבל לתרחישים מסוימים, כך שייתכן כי בחלק מהאתרים בהם מוצג תוכן מבוסס פלאש, יתרחשו בעיות בגלישה

גרסה 10 של אינטרנט אקספלורר (Internet Explorer) תציע תמיכה בטכנולוגיית הפלאש (Flash) של אדובי (Adobe), למרות הכוונות הראשוניות. מהנדסים של מיקרוסופט (Microsoft) פועלים לשלב את התהליכים הנדרשים לתמיכה בנגן המדיה כחלק מאינטרנט אקספלורר 10, כך שיופיע כבר בגרסת הבדיקה הקרובה של חלונות 8 (Windows 8), שהדפדפן החדש יהיה חלק ממנה.

כזכור, מיקרוסופט תכננה שהדפדפן החדש, שעתיד לעבוד בסביבת המטרו (Metro) החדשה של חלונות 8, לא יספק יותר תמיכה בתוספים, אלא יעבוד בסביבת HTML5 בלבד. עם זאת, על פי ההערכות, רוב אתרי האינטרנט כיום עדיין בנויים בטכנולוגיה ישנה יותר. הרוב המכריע עדיין אינו עודכן לשימוש ב-HTML5 בלבד, ועל כן הדבר עלול להוביל לבעיות בגלישה עבור המשתמשים הסופיים.

עם זאת, התמיכה בפלאש תוגבל לתרחישים מסוימים. כך, ייתכן כי בחלק מהאתרים בהם מוצג תוכן מבוסס פלאש, יתרחשו בעיות בגלישה. זאת, מאחר שהמטרה הסופית של מיקרוסופט, שבאה לידי ביטוי גם בהחלטה שלה לוותר על ממשק ה-Aero Glass בחלונות 8, היא להבטיח שמשך העבודה של הסוללה, האבטחה והאמינות של מערכת ההפעלה לא ייפגעו בגלל התוספת החדשה-ישנה של התמיכה בפלאש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים