מסמך שכתב סטיב ג'ובס לאטארי בשנת 1974 יוצע במכירה פומבית

מסמך שכתב ג'ובס בגיל 19, ובו הצעות לשיפור המשחקים World Cup Soccer ו-Pong, יוצע במכירה פומבית בחודש הבא ● המסמך נושא מנטרה בודהיסטית וחותמת של החווה שבה התגורר ג'ובס בזמנו, בקומונה עם חבריו ● בחברת המכירות הפומביות סות'ביס מעריכים, כי הפריט יימכר בסכום הנע בין 10,000 ל-15,000 דולרים

סירב לקבל חלק מהכבד של טים קוק. סטיב ג'ובס

לפני שפנה להקים את אפל (Apple) עבד סטיב ג'ובס המנוח במשך תקופה קצרה באטארי (Atari), וסייע ליצרנית המשחקים לשפר את תכנון מוצריה. כעת, מציעה חברת המכירות הפומביות סות'ביס (Sotheby's) מסמך שכתב ג'ובס בגיל 19, ובו הצעות לשיפור המשחקים World Cup Soccer (משחק בעל ארבעה כפתורים שמכניסים מטבעות כדי לשחק בו) ו-Pong.

המסמך נושא חותמת של החווה שבה התגורר ג'ובס בזמנו, בקומונה עם חבריו, אך הכתובת המצוינת במסמך היא של בית הוריו של ג'ובס בפאלו אלטו. החותמת כוללת מנטרה בודהיסטית – gate gate paragate parasangate bodhi svahdl. בסותבי'ס מעריכים, כי במכירה הפומבית יתקבל סכום הנע בין 10,000 ל-15,000 דולרים תמורת המסמך.

ג'ובס עבד באטארי במשך פרק זמן קצר בשנת 1974, ואף העביר עבודה לסטיב ווזניאק, עמו ייסד בהמשך את אפל. ג'ובס פרש מאטארי בקיץ של אותה שנה, ונסע לטיול בהודו. לאחר מכן, כשחזר לקליפורניה, עבר לגור בקומונה.

עוד יוצעו למכירה בסותבי'ס רכיבים של מחשב Apple I ופריטים נוספים, ובסך הכל מקווים לגייס במכירה הפומבית, שתיערך ב-15 ביוני, סכום כולל של 120,000 עד 150,000 דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים