תוכן שיווקי

לקראת אירוע | כלים ניהוליים ותומכי החלטה מבית BDO זיו האפט לפתרון SAP Business One

29/05/2012 14:46

מאת סאלי אלקיים, Director, מנהלת קבוצת פתרונות תוכנה עסקיים, BDO זיו האפט

BDO זיו האפט לקחה צעד קדימה ושילבה בסל הפתרונות שלה יישום של מערכות עסקיות, אשר במרכזן פתרון SAP Business One. בדרך זו היא מביאה איתה את הערכים המוספים של הפירמה הכוללים ראיה עסקית רחבה, מומחיות ומקצועיות בתחומים פיננסיים, ניהוליים, תהליכיים והיבטי בקרה וע"י כך לתת ללקוחותיה פתרון עסקי כולל.

פתרון SAP Business One המהווה את מוצר הדגל של חברת SAP העולמית לארגוני SME, כולל מגוון רחב של מודולים עסקיים כגון: ניהול הזדמנויות, כספים, מכירות, רכש, ייצור, MRP, מלאי וקמפיינים, כאשר לצד אלו מציעה המערכת כלים מובנים ליישום תהליכים עסקיים כגון נוהל אישורים, התראות, שאילתות, מערכת דוחות, יכולת תחקור נתונים, כלי אינטגרציה ועוד.

קבוצת פתרונות תוכנה עסקיים של BDO זיו האפט בנתה על בסיס כלים אלו מודלים עסקיים ופתרונות עוטפים לפתרון אשר מאפשרים ביצוע בקרות עסקיות שונות בצמתי עבודה קריטיים במערכת, קבלת נתונים ב"דחיפה" וביצוע תהליכים אוטומטיים במטרה לשמר אחידות, למנוע טעויות אנוש, ליעל ולחסוך במשאבים ולשפר תוצאות עסקיות.

דוגמאות למספר מודלים
שיתוף הפעולה בין BDO זיו האפט לקבוצת D&B ישראל, הביא למשתמשי SAP Business One יכולת לקבל באופן מקוון ומיידי תובנות ומידע על לקוחות וספקים הכוללים: המלצות אשראי, דירוגי לקוח, מגמות, התרעות עסקיות ועוד. בנוסף, ניתן לקבוע מנגנוני בקרה אקטיביים, התראות וחסימות, אשר מאפשרים קבלת החלטות מושכלת וגיבוש דרכי פעולה מול לקוחות וספקים.

דוגמה נוספת, חברות רבות מנהלות מספר מרכזי תמחיר/רווח עבורם נדרש להגדיר תקציב תפעולי ומאפיינים שונים. באמצעות מערכת ה-Analyzer של BDO זיו האפט ניתן לבנות תקציב על פי מגוון מימדים: מרכזי רווח, מרכזי עלות, פרויקטים ועוד, והכל בסביבת WEB המאפשרת עבודה גם למשתמשים מחוץ למערכת. ה-Analyzer מאפשר הפקת דוחות ריווחיות, תכנון מול ביצוע על פי כל מימד ומימד וזאת בהתבסס על מנגנוני תחקור מתקדמים.

כיום מרבית המנהלים בארגון מבקשים לראות דוחות סטאטוס "בדחיפה" מהמערכת, אשר יציגו עבורם תמונת מצב עדכנית לגבי פעילויות שונות בארגון: הכנסות מדורגות של מכירות, הלקוחות אשר מהווים את רמת ההכנסה הגבוהה ביותר לארגון , הלקוחות אשר רמת ההכנסה מהן קטנה וכד'. לצורך כך ועל סמך ידע וניסיון מצטבר, BDO זיו האפט בנתה עבור לקוחותיה חבילת דוחות גרפיים אשר ניתן להציגן כבר במסך העבודה הראשוני של המערכת.

BDO מאמינה כי יישום של פתרון עסקי צריך להתבסס על מתודולוגיות עבודה מובנות, הכוללות, בין השאר, תהליך של הגדרת מדדים קריטיים בארגון בכל תחום, ניתוח של האינדקס הפיננסי וייעוץ בהגדרתו, הסתכלות כוללת על הארגון ובמידת הצורך הגדרת תהליכים אוטומטיים ותהליכים בין חברתיים.

BDO שמה דגש בבניית מודלים של עבודה עם הפתרון לצורך שיפור התוצאות העסקיות של החברות ובאופן זה לאפשר הסתכלות על הפתרון לא רק ככלי עבודה תפעולי אלא גם ככלי ניהולי עסקי, וכי השקעה נכונה בתהליך הבנייה, ההגדרות והאפיון, יכול ליעל שיטות עבודה כבר בטווח הקצר.

חלק מהמודלים כבר ניתן לקבל באמצעות פתרונות שפיתחה BDO, כגון: בניית דוחות מנהלים באמצעות כלי SAP Business Objects, מודול ניהול סיכונים בשיתוף קבוצת D&B, מודול יבוא דפי בנק אוטומטיים ושערי מט"ח, מודול בקרות עסקיות – הגדרת לוגיקות עסקיות וחסימות, התראות וניהול שדות חובה במערכת, מודול רב חברתי – מאפשר ניהול נתוני אב רב חברתיים ותהליכי עבודה אוטומטיים בין חברות, Analyzer – מוצר הדגל לניהול תקציב תמחיר ורכש, מודול EDI – מנוע לתזמון ממשקים אלקטרוניים, מודול חתימה דיגיטאלית – הפקת חשבוניות אלקטרוניות ועוד. בין הערכים המוספים הנוספים אשר מספקת הפירמה – ליווי הלקוח והתאמת הסביבה בה פועלת המערכת לרגולציית ה-ISOX.

אירועים קרובים