LG Display הציגה את מסך ה-HD הראשון שמיועד לטלפונים חכמים

המסך מציע רזולוציית אבחנה גבוהה מלאה, של 1,920x1.080 ● גודלו הוא 5 אינץ' והוא אמור לאפשר לצפות בתכנים באבחנה גבוהה באותה איכות כמו במסך מחשב או בטלוויזיה ● המוצר החדש יהיה זמין למכירה ליצרניות הטלפונים החכמים במחצית השנייה של השנה

מה היא מתכננת הפעם? LG

LG Display, מיצרניות מסכי ה-TFT המובילות בשוק, הציגה אתמול (ג') את מסך ה-LCD הראשון שמיועד לטלפונים חכמים ומציע רזולוציית אבחנה גבוהה מלאה, של 1,920×1.080. גודלו של המסך הוא 5 אינץ' והוא אמור לאפשר לצפות בתכנים באבחנה גבוהה באותה איכות כמו במסך מחשב או בטלוויזיה.

המסך החדש מציע איכות תצוגה גבוהה של 441 פיקסלים לאינץ'. הוא מוצע ביחס היבט של 16:9, גדול בחצי אינץ' ומציע איכות תצוגה של פי 2.2 לעומת המסך הגדול הקודם של החברה, שנמכר בגודל 4.5 אינץ', בתצוגה של 1,024×768 פיקסלים ואיכות של 239 פיקסלים לאינץ'.

יצוין, כי המסך מיוצר בטכנולוגיה מתקדמת שנקראת AH-IPS ומיועדת עבור תצוגות באיכות גבוהה. לפי החברה, להבדיל מרוב הטלפונים הרגילים, מכשירים שיהיו מצוידים במסך זה יציעו זוויות צפייה מלאות והמשתמש לא יוכל להבחין בפיקסלים בזמן צפייה בתכנים. המסך יהיה זמין למכירה ליצרניות הטלפונים החכמים במחצית השנייה של השנה.

"משתמשים מעריכים יותר ויותר את הטלפונים החכמים בזכות היכולת שלהם להציג תכני מולטימדיה", אמר סנג-דיאוק ייאו, סגן נשיא ביצועי ומנהל טכנולוגיה ראשי ב-LG Display. "עם התגברות הקצב של פריסת ה-LTE, טכנולוגיה שמאפשרת העברת קבצים גדולים יותר במהירות גדולה יותר, מסך ה-5 אינץ' החדש שלנו יוכיח את עצמו כנכס משמעותי לשוק המובייל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים