תוכן שיווקי

לקראת אירוע | רחלי פקין, מיקרוסופט: חיבור אמיתי בין מפתחים לבודקים משפר את הפרודוקטיביות ואת איכות התוכנה

"אנחנו רואים מגמה ברורה של ארגונים בארץ ובעולם לעבור לאינטגרציה מלאה בעולמות הפיתוח סביב פתרון ALM של מיקרוסופט", אמרה פקין, מנהלת שיווק כלי פיתוח במיקרוסופט ישראל, בראיון לקראת כנס בנושא בדיקות ● לדבריה, "אנו מברכים על שיתוף הפעולה בינינו לבין V-Ness ומאמינים שהוא יכול להוביל למהפכה אמיתית בעולם הבדיקות בשוק הישראלי"

30/05/2012 13:48

"הצלחנו לממש את היעד שהצבנו לעצמנו ליצור חיבור אמיתי בין המפתחים לבודקים ולשפר את הפרודוקטיביות. זו כבר מציאות ולא סלוגן", כך אמרה רחלי פקין, מנהלת שיווק כלי פיתוח, מיקרוסופט ישראל. פקין דיברה לקראת כנס משותף למנהלי בדיקות שעורכות מיקרוסופט ישראל ו-V-Ness, נס ישראל. לדברי פקין, "מיקרוסופט היא שחקנית מובילה בעולם בשוק ניהול מחזור חיי היישומים, ALM (ר"ת Application Life Cycle Management). אנחנו רואים מגמה ברורה של ארגונים בארץ ובעולם  שעוברים לאינטגרציה מלאה בעולמות הפיתוח סביב  ALM – הפתרון של מיקרוסופט המבוסס על משפחת מוצרי Visual Studio".

כיצד הכלים עונים על צורכי הפיתוח?
"כלי הפיתוח של מיקרוסופט מאפשרים סינכרון מלא בין כל בעלי התפקידים הנוגעים בפיתוח יישומים דרך שרת מרכזי TFS (ר"ת Team Foundation Server) המהווה ליבה של הנתונים. גם ארגונים בעלי סביבות פיתוח הטרוגניות יכולים ליהנות מאינטגרציה לשרת המרכזי וכך להיות מסונכרנים עם צוותי פיתוח אחרים. באופן זה בעלי תפקידים שונים כגון ארכיטקטים, מנהלי בסיסי נתונים (DBA), מנהלי פרויקטים, מפתחים, ראשי צוותים, מהנדסי אוטומציה ובודקים – כולם מדברים שפה אחת ורואים את אותה מציאות".

האם יש תנועה של ארגונים לסביבה זו?
"בעולם הבדיקות בפרט, אנו רואים מגמה ברורה של ארגונים אשר עוברים מפתרונות אחרים הקיימים בשוק, אל פתרון הבדיקות של מיקרוסופט. יצוין כי התנועה הערה מתעצמת כעת, לקראת ההשקה של גרסת Visual Studio 11 המרחיבה את  תפישת ה-ALM לתחומים נוספים, למשל לכיוון אנשי ה-IT שמקבלים אחריות על היישומים לאחר שהגיעו ל-Production. הסיבה המרכזית לכך היא העוצמה של פתרון אינטגרטיבי, אשר מחבר בין שני עולמות,  שהיו עד כה מבודדים זה מזה – עולם המפתחים ועולם הבודקים. כך, נוצר מצב שבו חיבור בין מפתחים לבודקים ושיפור הפרודוקטיביות איננו עוד סלוגן, כי אם מציאות בת-קיימא".

מהם היתרונות של הכלי?
"שני יתרונות מרכזיים מסבירים את מגמת המעבר של לקוחות ארגוניים מפתרונות קיימים לפתרון של מיקרוסופט ,האחד הוא העלות הנמוכה יותר בצורה משמעותית, הן של רישיונות חדשים והן של התחזוקה. היתרון השני נובע מהעוצמה של חיבור עולם הבודקים אל עולם המפתחים. חיבור זה משפר עשרות מונים את איכות היישומים שבפיתוח ואת היעילות והפרודוקטיביות של צוותי העבודה".

תארי את שיתוף הפעולה עם V-Ness.
"מיקרוסופט שמחה על שיתוף הפעולה עם V-Ness, גוף הבדיקות של נס טכנולוגיות. היתרון של V-Ness טמון בכך שהיא חברה בעלת ניסיון רב שנים, הכולל היכרות מעמיקה עם כלים מתחרים וצוות של אנשי מקצוע מהמובילים בתחומם. אנו מברכים על שיתוף פעולה  זה ומאמינים שהוא יכול להוביל למהפכה אמיתית בעולם הבדיקות בשוק הישראלי".

אירועים קרובים