תוכן שיווקי

לקראת אירוע | הגיע הסוף לבעיית אינסוף הדוחות…

30/05/2012 14:05

מאת אפרת קנובל-פרץ, מנהלת תחום BI באקסיומה

חברת אקסיומה פתרונות מידע משיקה חבילת BI ללקוחות קטנים ובינוניים מבוססת טכנולוגיית SAP Business Objects. החבילה המוצעת מיועדת לפתור בעיות ניהוליות נפוצות ביניהן:

–    קיום יותר מאמת אחת בארגון, כל מנהל מסתכל על נתון אחר.
–    ריבוי דוחות עד למצב בו "מרוב עצים לא רואים את יער"
–    בעיות ביצועים הנוצרות במערכות התפעוליות כתוצאה מהרצת דוחות "כבדים" על המערכות
–    העדר גמישות בחיתוך ושליפת נתונים חכמים.
–    הצורך ב"המצאת הגלגל" באפיון ובניית דוחות ניהוליים.

עד היום, לקוחות בינוניים וקטנים שהיו מעוניינים בפתרון בינה עסקית – BI, נדרשו להשקיע זמן יקר באפיון ותכנון המערכת. חברת אקסיומה היא כיום החברה היחידה בארץ המיישמת הן את פתרון ה-ERP של סאפ – SAP Business One והן את פתרון ה-BI של החברה – Business Objects.

אקסיומה זיהתה את הצורך לקצר את זמני הטמעת ה-BI אצל לקוחות אלו ופיתחה חבילת BI גנרית ומוכנה מראש אשר ניתנת להוספה ושימוש מעל כל יישום של פתרון SAP Business One או כל מערכת מידע אחרת. חבילת ה-BI המוצעת ע"י אקסיומה כוללת 4 מודולים מוכנים בתחומי מכירות, שירות, כספים ולוגיסטיקה. כל מודול מבוסס על מספר קוביות גנריות השואבות את הנתונים בצורה מרוכזת מ-SAP Business One. הקוביות מאפשרות ללקוחות לנתח את המידע המוצג להם בכל אחד מהמודולים בחתכים שונים ולבצע תחקור עומק מהרמה הסיכומית ועד הרמה המפורטת ביותר.

בין המדדים והדו"חות הכלולים ב-4 המודולים:

– מדדי מכירות והזמנות בחיתוכים שונים (לפי לקוח ,סוג פריט ופריט, השוואה תקופתית , סוכן מכירות)
– מטריצת ערך מלאי המציגה נתוני מלאי בחתך לפי מלאי תקין, בסיכון או מת עם אפשרות תחקור עומק עד רמת הפריט
– דו"חות פיננסיים: רווח והפסד, מאזן בוחן, תכנון מול ביצוע
– התפלגות קריאות שירות (לפי סוג קריאה, קבוצת פריטים, קבוצת לקוחות וכו')
ועוד. ..

על פי גיא לוי, מנכ"ל אקסיומה: "חסכנו ללקוח את הזמן הכרוך באפיון ותכנון מערכת BI על ידי כך שתכננו עבורו מראש את המדדים והדו"חות הבסיסיים שכל עסק צריך, ומסרנו לידיו פלטפורמת בסיס נתונים וקוביות מוכנות. הפלטפורמה המוכנה מראש גם מאפשרת ללקוח להרחיב את המדדים הקיימים או לבנות חדשים בדקות ספורות".

פתרון SAP Business Objects מאפשר מגוון אפשרויות באופן הצגת הדו"חות המותאמות לסוג המשתמשים:

•    עבור הנהלה בכירה – מוצעים דשבורדי Xcelsius מבוססי Flash המאפשרים פרזנטציה דינמית מהירה ואטרקטיבית הכוללת גם ניתוחי What-if מורכבים.
•    עבור אנליסטים/משתמשים זוטרים מוצעים כלי תחקור Web Intelligence המאפשרים יצירת דו"חות על ידי Drag & Drop ותחקור עומק.
כל סוגי הפרזנטציה אפשריים ליישום מעל הקוביות הגנריות.

חברת אקסיומה פתרונות מידע תציג בכנס Business One SAP הקרוב, אשר יתקיים ב-4 ביוני באירפורט סיטי, את פתרונות ה-BI מבוססי Business Objects Edge Series לארגונים בינוניים וקטנים.

אקסיומה פתרונות מידע מתמחה בפיתוח,יישום והטמעת מערכות מידע ניהוליות. אקסיומה מציעה ללקוחותיה מערכות מבית היוצר של מיטב ספקי התוכנה בעולם. בין מאות לקוחות החברה, ארגונים גדולים בינוניים וקטנים במגזרי הפעילות שונים במשק: תעשייה ומסחר, בנקאות אשראי וביטוח, תעשיית הרכב, הייטק, פרמצבטיקה, ביוגנטיקה ועוד. לאקסיומה קווי מוצרים בארבעה תחומי התמחות מרכזיים: ERP, ECM, BI ו-PM.

אירועים קרובים