חילופי מנכ"לים ברד תקשורת: אפי וכטל יפרוש לאחר 15 שנים; מחליפו: דרור בין מקומברס

במכתב ששלח לעובדי רד, נימק וכטל את הפרישה ב-"רצון לבלות עם המשפחה והנכדים, ללמוד ,לטייל וליהנות" ● על פי המכתב, ההחלטה לפרישה התגבשה כבר לפני כשנה, אך רק באחרונה נמצא המחליף המתאים ● בין, שייכנס לתפקיד אחרי תקופה של לימוד וחפיפה, שימש בתפקידו האחרון בקומברס כסגן נשיא למכירות גלובליות

אפי וכטל, מנכ"ל רד תקשורת מחשבים ב-15 השנים האחרונות, הודיע אמש (ג') על פרישתו מהתפקיד. מחליפו יהיה דרור בין, איש קומברס (Comverse) לשעבר.

במכתב ששלח לעובדי רד, נימק וכטל בן ה-67 את הפרישה ב-"רצון לבלות עם המשפחה והנכדים, ללמוד ,לטייל וליהנות. אחרי 28 שנים ברד, החלטתי שהגיע הזמן להתחיל בתהליך פרישה. לא קל היה לי לקבל החלטה זו, שכן במשך כל השנים האלה תפסו החברה ועובדיה מקום מרכזי בחיי, במחשבותיי, בתוכניותיי ובתקוותיי. ואם לפרוש, אני מעדיף לעשות זאת כל עוד כוחי במותניי, כדי שאוכל ליהנות מתקופת פנסיה אקטיבית".

בין (45), שכאמור יחליף את וכטל, שימש בתפקידו האחרון בקומברס כסגן נשיא למכירות גלובליות. "דרור מביא איתו ניסיון רב בניהול קבוצות גדולות של עובדים הן בתחום הטכנולוגי והן בתחום השיווק והמכירות", ציין וכטל במכתבו. "אני סמוך ובטוח שיש לו הכישורים והניסיון הדרושים להצמיח את החברה ולהביא להצלחתה".

על פי המכתב, ההחלטה לפרישה התגבשה כבר לפני כשנה, אך רק באחרונה נמצא המחליף המתאים. העברת התפקיד תתבצע אחרי תקופה של לימוד וחפיפה. "בינתיים", הדגיש וכטל, "העסקים כרגיל, ואני ממשיך להיות מעורב כמו תמיד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים