תוכן שיווקי

לקראת אירוע | טרבור מץ, מנכ"ל Aternity: "המנמ"ר נדרש לראות את ביצועי היישומים בהיבט חוויית המשתמש"

"Aternity מספקת פתרונות לזיהוי מוקדם של בעיות בביצועי יישומים ארגוניים", אומר מץ, מנכ"ל החברה, לקראת כנס שעורכת NessPRO, נציגתה בארץ, ב-5 ביוני

31/05/2012 14:55

מאת הילל יוסף

"המנמ"ר הארגוני מצוי כיום בבעיה בכל הקשור לניטור חוויית המשתמש באפליקציות הליבה של הארגון. בכלים הקיימים בארגונים אין את היכולת לאסוף ולמדוד נתונים הנדרשים על מנת לדעת איך המשתמשים חווים את ביצועי היישומים הארגוניים. האם הם עומדים ברמת השירות הנדרשת על מנת לעמוד בדרישות העסקיות? האם הביצועים תלויים בתצורה או במיקום הגאוגרפי? איזה משתמשים סובלים מביצועים ירודים בעת תקלה מיחשובית ומה ההשפעה העסקית של פגיעה זו? אנו מספקים את המפתח לקבלת החלטות בזמן אמת", אומר טרבור מץ, מייסד ומנכ"ל Aternity.

מץ התראיין לקראת כנס שעורכת NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, המייצגת ארבע שנים את Aternity בארץ. הכנס ייערך בשבוע הבא ב-"וינו סוקה" בהרצליה. מץ מציין כי "Aternity מספקת מוצרים לזיהוי מוקדם של בעיות בביצועי יישומים ארגוניים. המוצר של Aternity מאפשר למנהלי המיחשוב לגשר על הפער בין נקודת המבט של מרכז הבקרה, לבין זו של משתמש הקצה. בעזרת גישה זו של ניטור משתמשים בזמן אמת, ארגונים יכולים להפחית בצורה משמעותית את הזמן הנדרש לזהות בעיות, להפחית את רמת הפגיעה בארגון ולצמצם את הגורמים לחריגות".

"החברה פיתחה יכולות טכנולוגיות שיוצרות פתרון ייחודי מסוגו. הפתרון ממוקם על תחנות הקצה של המשתמש ובכך הוא הופך את התחנה לכלי המספק דיווח שוטף אל שרת מרכזי", אומר מץ. "איסוף כל פעילות תחנות העבודה ותחקורן באמצעות מודל אלגוריתמי חכם מאפשר מספר דברים: איתור התקלות בטרם מתרחשת הפגיעה במשתמשים; יכולת לדעת באופן מדויק מה חווה המשתמש; רמת השימוש ביישומים ובמודולים של יישומים ארגוניים; יכולת קבלת דו"חות מדויקים אודות מצאי, חומרה, כמות שימוש, שדרוגים, תקשורת ועוד". הפתרון כולל מערכת ניתוח נתונים חכמה, המתריעה על חריגה בחוויית המשתמש ומספקת מידע על סיבה אפשרית לחריגה זו. בכך מתאפשר פתרון מהיר יותר של התקלה.

"ניראות (visibility) היא רכיב קריטי הנדרש כדי לדעת מה קורה עם כל התעבורה העסקית", מציין מנכ"ל Aternity. "צריך לנטר את היישומים של תחנות העבודה ושל המשתמש ולבחון כיצד הדברים מתבצעים".

מימד אחר של ניהול ה-IT בארגון, אמר מץ, קשור לניהול הפרואקטיבי של המיחשוב. הוא ציטט מחקר של גרטנר, לפיו ב-70% מהמקרים בהם יש תקלות מיחשוב, שמערך התמיכה יודע עליהן רק בשל דיווח של המשתמשים. "לכן נדרש ניהול ומדידה של ביצועי היישומים, על מנת למנוע חלק ניכר מהתקלות מבעוד מועד" אמר.

היבט נוסף, הוא הניטור. "אי אפשר באמת לדעת מה קורה אצל המשתמשים, אם לארגון אין כלי לניטור ה-IT. לנו יש את היכולת לעקוב אחר הבעיות באופן אוטומטי. יש לנו מודלים להגדיר מהי פעילות נורמלית בכל סוג של משתמש בכל מקום, בכל מחשב. המערכת שלנו יודעת לבנות מודלים לכל יישום, ואם יש שינוי בביצועים היא מזהה ומאבחנת איזה יישום נפגע, איזה פעולה השתבשה ומי המשתמשים שהושפעו. באופן זה הפתרון של Aternity מאפשר להבין את הסיבה לבעיה, את המשמעות העסקית, וחוסך זמן בפתרונה".

יכולת נוספת, ציין מץ, היא של תכנון קיבולת. "ארגון עם עשרות או מאות אלפי משתמשים עורך הסבה כלשהי, למשל לחלונות 8. המנמ"ר הארגוני רוצה לדעת מהי ההשפעה של תהליך השדרוג על המערכות והמשתמשים. Aternity מספקת מידע השוואתי בין המערכת הקיימת למערכת החדשה (על פי מדידת סביבת בדיקה). כלומר Aternity מספקת לארגונים את היכולת, לפני ההגירה למערכת חדשה, לתכנן, לבקר, לנתח ולהבין את המשמעויות שלה ובכך לחסוך זמן וכסף רב".

מץ סיכם באומרו  כי "אנו מספקים למנמ"ר יכולות בשלושה היבטים: האחד – ניראות: מה קורה, ומה-אם. השני, סיבת התקלה והיכולת למנוע אותה לפני הופעתה. השלישי – מה ההשלכות לביצוע שינוי כלשהו ב-IT . החברה נמצאת בגידול מתמיד והפתרון פרוס בקרב 70 לקוחות ברחבי העולם" אמר טרבור. "בישראל המערכת פרוסה על כ- 40,000 תחנות קצה ושרתים בקרב מיגוון רחב של לקוחות במגזרים השונים".

אירועים קרובים