תוכן שיווקי

הענן העברי של Triple C יספק תשתית לשותפי SAP באזור EMEA

31/05/2012 15:07

חברת טריפל סי, ספקית מחשוב הענן הגדולה והמובילה בישראל, נבחרה על ידי חברת SAP כחברה הישראלית היחידה אשר תשמש אחת מארבעה שותפי Hosting המספקים שירותי תשתית לשותפי SAP באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה, עבור שירות SAP Business One On Demand.

לרגל השקת שירות SAP Business One באזור EMEA בחרה חברת SAP בארבעה שותפי הוסטינג (DATA Center's) וביניהם חברת טריפל סי הישראלית, שתספק במסגרת שיתוף הפעולה תשתית On Demand, במודל ITaaS (ר"ת IT as a Service), בעלויות נמוכות החל מעשרות בודדות של שקלים לחודש.

מנכ"ל חברת טריפל סי מחשוב ענן, רמי נחום: "שיתוף הפעולה עם חברת SAP, הוא נדבך נוסף וחשוב באסטרטגיה של טריפל סי, השואפת לשמר ולחזק את מעמדה כספק המוביל של פתרונות ענן בישראל. טריפל סי מספקת ללקוחותיה פתרונות מלאים, על פי מודל תשלום לפי שימוש, החל משרתים וירטואליים, וכלה בסביבות מוגדרות של משאבי מחשוב, שירותי דיסק, גיבוי ודואר".

חשוב לציין כי זהו אינו שיתוף הפעולה הראשון בין חברת טריפל סי וחברת SAP. כבר בשנה שעברה יצא לדרך שיתוף פעולה מוצלח בין החברות, במסגרתו שילבה טריפל סי את אפליקציית ה-ERP הפופולארית של SAP Business One, במודל SAAS (תשלום לפי שימוש) על גבי ענן החברה.

אירועים קרובים