תוכן שיווקי

לקראת אירוע | חמשת השלבים להצלחה בהקמת חנות אינטרנטית

31/05/2012 15:14

מאת אורן דמבו, סמנכ"ל טכנולוגיות, מיקרוליין

החלטתם לפתוח חנות באינטרנט, יש לכם SAP Business One ואתם מתלבטים איך לבנות חנות מצליחה. במאמר זה ננסה לעמוד על חמשת השלבים לבניית חנות SAP Business One  מצליחה באינטרנט.

השלב הראשון – בחירת הכלים הנכונים לניהול החנות האינטרנטית באינטגרציה עם SAP Business One
בעת בחירת הפתרון יש לבחור בפתרון שלא יישנה את הרגלי העבודה שלנו במערכת SAP Business One, ויתמוך באופן מלא בחקיקה לניהול החשבונאי הנדרש בישראל.

יש לחפש:
•    פתרון שנכתב ע"י בית תוכנה מורשה של SAP Business One.
•    הפתרון צריך להיות מוכח ועם ניסיון מצטבר.
•    פתרון שיאפשר לארגון לשדרג את עצמו עם SAP Business One מעת לעת.
•    פתרון מאובטח שיספק מידע מקוון על קטלוג הפריטים, מלאי, מחירים מיוחדים, קניות קודמות, ח"ן, קבלות, יתרת ח"ן ומאפשר מחירים מותאמים אישית לגולש על פי המחירון ומערכת ההנחות המוגדרים ללקוח ב-SAP Business One.
•    פתרון עם בסיס נתונים מרכזי אחד ב-SAP Business One כך שנימנע מניהול כפול של נתונים.
•    פתרון שיאפשר לנו להגיב לתנאי השוק ולעודד מכירה באמצעות מבצעים מסוגים שונים כמו קנה קבל, הנחה לפי סל קניות, הנחה לפי שיוך קבוצתי UpSelling ו-CrossSelling וכו'.
•    פתרון המאפשר פתיחת אזור אישי לגולש/לקוח כל שיוכל לצפות בהיסטוריית קניות, יתרת חוב ו/או מצב חשבון.
•    פתרון שיאפשר את המשך תפקודה המלא של החנות במצבי אי זמינות של מערכת SAP Business One.
•    פתרון מאובטח התומך באופן מלא בסליקה בתקן PCI DSS.

השלב השני – בחירת פתרון המאפשר תכנון ממשק משתמש יעיל מחד ועיצוב מושך מאידך
הפתרון צריך לאפשר הצגת חנות אינטרנטית על פי מיתוג החברה/הארגון ולכן הפתרון צריך לאפשר שימוש בטכנולוגיה מתקדמת המפרידה עיצוב מתוכן (המונח המקצועי XML / XSL)  ונותנת למעצב דרור לדמיונו ליצירת אתר כראות עיניו יש לחפש מערכת המאפשרת:

•    הפרדה בין עיצוב לתוכן
•    גמישות עיצובית – עיצוב אתר כרצונך
•    מנגנוני ניווט יעילים
•    מנגנוני חיפוש חכמים

השלב השלישי –בניית קוד יעיל ותקני
הקוד התקני W3C
מטרת הקוד התקני הנה להשיג תאימות מלאה של האתר, לדפדפנים הנפוצים, ולספק למנועי החיפוש השונים את תוכן האתר בצורה המיטבית. קוד יעיל ותקני ייתמך על ידי הדפדפנים הנפוצים בצורה טובה וישיג תוצאות טובות באינדקס רובוטי החיפוש.

השלב הרביעי- בחירת פתרון לניהול קידום אורגני של האתר בקרב רובוטי החיפוש – SEO
הפתרון המוצע חייב לכלול כלים אוטומטיים לקידום האתר בקרב רובוטי החיפוש (SEO) על מנת לשמר את מלאכתנו שלא תרד לטמיון ולכן בהיבטי קידום יש לחפש פתרון המספק כלים מובנים לקידום האתר כמו:

•    שימוש בשם דף ידידותי – Friendly URL
•    בנייה אוטומטית של TITLE בכל דף מוצר
•    בנייה אוטומטית של Description בכל דף מוצר
•    בנייה אוטומטית של Meta tags בכל דף מוצר
•    תמיכה אוטומטית ב-H1 בשם המוצר
•    תמיכה אוטומטית בהפניות 301
•    תמיכה בדפים קנוניים
•    תמיכה ב-ALT tag
•    בנייה אוטומטית של Sitemap.xml

השלב החמישי – הפצה
פרסום החנות האינטרנטית במדריכי אתרים/אתרי אינדקס ובמנועי חיפוש המובילים בעולם מגדיל את החשיפה של כל עסק ואת היקף מכירותיו באופן משמעותי אך לא די בכך, יש לרכוש כלים המתממשקים עם המערכת ומאפשרים דיוור יזום, יש לפרסם ברשתות חברתיות. במסגרת מאמר זה נזכיר כמה מהדרכים להפצת האתר:

•    קידום ממומן בגוגל וב-FACEBOOK
•    הפצה ברשת חברתית באמצעות חברים
•    דיוור ישיר
•    החלפות קישורים
•    מערכת דיוור
•    רישום באתרי אינדקס

חנויות אינטרנטיות עם אינטגרציה מלאה ל-SAP Business One:
www.vardinonhome.co.il
www.albus.co.il
www.neni.co.il
www.f100.co.il

אירועים קרובים