קומפליט הטמיעה SAP Business One ביעקבי בפרויקט בהיקף חצי מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמעו מודולים מקצועיים לניהול רכש, מכר, פיננסים, בנקים ומלאי ● כמו כן, נערכו במסגרתו התאמות למודולים ייחודיים לצרכים העסקיים והלוגיסטיים של יעקבי ● הפרויקט ארך חצי שנה והסתיים בשבוע שעבר

קומפליט (Complete) הטמיעה את מערכת ה-ERP של סאפ, SAP Business One, בחברת "יעקבי – כל מוצר בול". הפרויקט ארך חצי שנה והסתיים בשבוע שעבר, והיקפו עומד על כחצי מיליון שקלים.

יעקבי מייבאה ומשווקת חומרי בניין ומוצרי ניקיון. קומפליט היא שותפה של סאפ ומתמחה ביישום SAP Business One בארגונים ישראליים בפריסה בינלאומית ובחברות מתחום הייצור. המערכת משמשת יותר מעשרים מעובדי יעקבי. במסגרת הפרויקט הוטמעו מודולים מקצועיים לניהול רכש, מכר, פיננסים, בנקים ומלאי.

כמו כן, נערכו במסגרתו התאמות למודולים ייחודיים לצרכים העסקיים והלוגיסטיים של יעקבי, ביניהם מודולי מבצעים, הסכמי לקוח, הסכמי ספק, ניהול מלאי במעבר ותיק יבוא מורחב, חישוב שווי מלאי ורווחיות בזמן אמת, עבודה מול רשתות שיווק וממשק למערכת מסופונים של אנשי המכירות. כן הוטמעה מערכת BI.

דרור יעקבי, מנכ"ל החברה, אמר ש-"עקב הפרויקט, אנחנו יכולים להפנות את מירב המשאבים שלנו לאיכות המוצרים והשירות שאנחנו מעניקים ללקוחותינו. המערכת מסייעת לנו לעמוד בסטנדרטים ובדרישות העבודה מול רשתות הקמעונות הגדולות. הפתרון מאפשר לנו שליטה מלאה ומעקב אחרי ניהול מבצעים ואחרי הסכמים מול הלקוחות".

הוא הוסיף, כי "כעת יש לנו כלים לניהול מערך היבוא והמלאי, מיחשוב מלא של תהליכי המכר והאספקה וזמינות גבוהה של המידע העסקי למנהלים בזמן אמת. צוות המכירות בשטח נהנה ממידע זמין באמצעות מסופונים, שמאפשר להם טיפול מהיר בהזמנות הלקוחות".

לדברי בר איינהורן, מנהל מכירות קומפליט, "במסגרת הפרויקט התמודדנו עם ריבוי לקוחות, פריטים וטרנזאקציות, באמצעות נהלי אישורים, דוחות ניהוליים ויישום מערכת BI. התאמנו מודולים ייחודיים לצרכים העסקיים והלוגיסטיים של יעקבי".

רמי מנחם, מנהל פעילות SAP Business One  בסאפ ישראל, אמר ש-"מערכת ה-ERP מאפשרת למנהלים של יעקבי לשלוט במידע ובאופרציות העסקיות בקלות, על מנת שיוכלו להתמקד בניהול נטו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים