מידעטק הטמיעה מערכת פריוריטי בהסתדרות הציונית העולמית; היקף הפרויקט: כ-400 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט השלימה מידעטק העלאת מערכת פיננסית המשלבת בקרה תקציבית של הכנסות והוצאות, וכן התממשקות למספר מערכות חיצוניות ● רו"ח חיים בן נזרף, סמנכ"ל כספים בהסתדרות הציונית העולמית: "שני היתרונות המשמעותיים שמצאנו במערכת הם יכולתה להתממשק עם מערכות מידע ודיווח מרובות, החיוניות לפעילות הארגון"

מידעטק טכנולוגיות מידע הטמיעה מערכת ERP פריוריטי (Priority) בהסתדרות הציונית העולמית. חלקו הראשון של הפרויקט החל בנובמבר 2011 והסתיים בינואר 2012, וחלקו השני מתחיל בימים אלו. הפרויקט, שהיקפו הכספי עומד על כ-400 אלף שקלים, צפוי להסתיים עד סוף 2012.

במסגרת חלקו הראשון של הפרויקט, השלימה מידעטק יישום של מערכת פיננסית, הכוללת שימוש וניתוח מרכזי רווח, וכן יישום מלא של הבקרה התקציבית, תוך התממשקות למערכות של גופים קשורים, וביניהם הסוכנות היהודית ונציגויות כספיות בחו"ל. חלקו השני של הפרויקט יכלול המשך פיתוח ממשקים ייעודיים למערכות נלוות, הוספת מסלול רכש לטובת ביצוע ומעקב של הזמנות, ושילוב יחידות נוספות בארגון, כגון הארכיון הציוני, ספריית אלינר – הוצאת ספרים, מוזיאון הרצל ועוד. הפרויקט הוטמע בליווי וייעוץ של דני ויניצקי, ששימש בעבר כמנהל מערכות המידע של האוניברסיטה העברית בירושלים.

רו"ח  חיים בן נזרף, סמנכ"ל כספים בהסתדרות הציונית העולמית: "שני היתרונות המשמעותיים שמצאנו במערכת הם יכולתה להתממשק עם מערכות מידע ודיווח מרובות, החיוניות לפעילות הארגון והשימוש שהיא מאפשרת במודולים כלכליים לצורך פעילות ציבורית לא עסקית. דוגמה לכך ניתן לראות באופן יישום הניהול והבקרה התקציבית של מערכת השליחים המועסקים בחו"ל, דרך מערכת מרכזי הרווח ושימוש ברמות התקציב השונות".

חנה שראל, מנכ"ל מידעטק: "הניסיון שצברה מידעטק בפרויקטים דומים ובארגוני מלכ"ר נוספים המפעילים מערכת פיננסית מורכבת בליווי בקרה תקציבית, סייע בידנו לבצע את הפרויקט בהצלחה. הפרויקט נעשה תוך התאמה מרבית של המודולים מעולם התוכן הכלכלי לצורכי הארגון. מדובר בפרק זמן של רבעון אחד בלבד, במהלכו בוצע אפיון של תהליכי עבודה, פיתוח התאמות, הדרכות, ליווי ויישום הממשקים. זו בהחלט גאווה להטמיע מערכת שמסייעת להסתדרות הציונית העוסקת במפעל כה חשוב למדינת ישראל ולעם  היהודי".

אירועים קרובים