גיל רבינוביץ', מנמ"ר מי עדן, מונה למנמ"ר אמדוקס במקום יובל צעירי

צעירי ישמש מעתה כסמנכ"ל המנהל את הארגון האחראי על פעילות ההטמעה של מוצרי ניהול ההכנסות של החברה ● טרם מונה מחליף לרבינוביץ' במי עדן

גיל רבינוביץ', מנמ"ר אמדוקס

גיל רבינוביץ', מנמ"ר מי עדן, מונה למנמ"ר אמדוקס (Amdocs) – כך נודע לאנשים ומחשבים. רבינוביץ' יחליף בתפקיד את יובל צעירי, שישמש מעתה כסמנכ"ל המנהל את הארגון האחראי על פעילות ההטמעה של מוצרי ניהול ההכנסות של החברה. באמדוקס אישרו את הפרטים. טרם מונה מחליף לרבינוביץ' במי עדן.

רבינוביץ' שימש כמנמ"ר מי עדן מ-2008, מיד לאחר שעזב את נטוויז'ן. הוא הוביל בחברה מספר פרויקטי IT תשתיתיים, ביניהם פרויקט ERP גדול, פרויקט לייעול מערך ההפצה שבוצע יחד עם אדוונטק, ועוד. מי עדן היא חברה ציבורית ששואבת ומשווקת מים מינרלים ממעיינות ברמת הגולן, בישראל וב-17 מדינות נוספות. היקף הכנסותיה ברבעון האחרון נאמד בכ-60 מיליון יורו.

יובל צעירי כיהן כמנמ"ר אמדוקס בחמש השנים האחרונות – משרה שנחשבת לאחד התפקידים הנחשקים ביותר בענף ה-ICT המקומי. בפאנל שנערך באחרונה בכינוס של איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה, סיפר צעירי על הכנות החברה לקראת עידן הענן. כעת, כך נראה, יצטרך רבינוביץ' להתמודד עם האתגר.

אירועים קרובים