איל מוסקל מונה למנהל פעילות TCS ישראל

מוסקל מחליף בתפקידו את שמואל בלנק, שהקים את TCS ישראל לפני שבע שנים ● הוא ידווח למנהל אזור המזרח התיכון, אפריקה ואגן הים התיכון ב-TCS, ורון קאפור ● עם מינויו אמר, כי "מטרתנו העיקרית היא להמשיך את התנופה לה זוכה באחרונה TCS בישראל ולהפוך אותה לגורם מוביל בשוק ה-IT הישראלי, כפי שכבר עשתה זאת במדינות שונות בעולם"

איל מוסקל, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-TCS ישראל, מונה למנהל הפעילות של הסניף הישראלי של הענק ההודי – כך נודע לאנשים ומחשבים. מוסקל מחליף בתפקידו את שמואל בלנק, שהקים את TCS ישראל לפני שבע שנים. הוא ידווח למנהל אזור המזרח התיכון, אפריקה ואגן הים התיכון ב-TCS, ורון קאפור.

TCS (ר"ת Tata Consultancy Services) היא חברה בתאגיד הרכב ההודי הענק טאטא (TATA). החברה מתמחה ביישום פרויקטי IT מורכבים ופועלת בתחומי השירות, הייעוץ ומיקור-החוץ ב-50 מדינות בעולם. מחזורה הכספי השנתי עומד על יותר מעשרה מיליארד דולרים ומספר עובדיה מגיע לרבע מיליון.

תאגיד טאטא הוקם באמצע המאה ה-19 והוא כולל 93 חברות בשבעה תחומים עסקיים: שירותים, מערכות מידע ותקשורת, הנדסה, אנרגיה, כימיקלים, מתכות ומוצרי צריכה. הכנסותיו של התאגיד עמדו ב-2011 על 100 מיליארד דולרים – נתון המשקף כ-4.5% מהתל"ג ההודי – והוא מונה 550 אלף עובדים.

מוסקל, בן 40 ובעל תואר ראשון בכלכלה וניהול, הצטרף ל-TCS ישראל לפני חמש שנים. לפני כן הוא שימש בתפקידי ניהול שונים בשוק הפיננסי ובשוק ה-IT: בתפקידו האחרון לפני שהצטרף ל-TCS שימש כמנכ"ל בית ההשקעות ProMega שוקי הון, שהיה בבעלותו. קודם לכן הקים את מערך השיווק והמכירות של תמיר פישמן ניהול השקעות ושימש כמנהל חטיבת ה-e-Business בדנשיר מערכות וכמנהל תחום שוק ההון בבזק זהב.

עם מינויו אמר מוסקל, כי "מטרתנו העיקרית היא להמשיך את התנופה לה זוכה באחרונה TCS בישראל ולהפוך אותה לגורם מוביל בשוק ה-IT הישראלי, כפי שכבר עשתה זאת במדינות שונות בעולם. זאת, בהסתמך על ניסיונה הרב ועוצמתה של TCS ברחבי העולם ובהסתמך על טביעת הרגל שהותרנו בשוק המקומי בשנים האחרונות".

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים