מנורה מבטחים פנסיה הטמיעה מערכת לניהול ביצועים ותמריצים של אינסנטיבס; ההיקף: 350 אלף שקלים

המערכת תאפשר לחברה לבצע תכנון, ניהול ומדידת ביצועים שוטפת של עובדים ומשווקי מוצרים פיננסיים ● כמו כן, ימוכנו באמצעותה תשלומי העמלות והתמריצים לפי ביצועים והישגים ● מנורה תנהל באמצעות המערכת החדשה את פעילות המכירות והשימור בסניפי המכירות והשירות שלה בפריסה ארצית, כמו גם את פעילות מנהלי תיקי הלקוחות

מנורה מבטחים פנסיה הטמיעה מערכת לניהול ביצועי מכירות, שירות ותמריצים של אינסנטיבס (Incentives Solutions) בפרויקט שארך כחמישה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו ב-350 אלף שקלים.

המערכת, INCENTIVES SPM (ר"ת Sales and Service Performance Management), הוטמעה על ידי אגף הכספים בחברה, בשיתוף אינסנטיבס ישראל. היא תשרת 150 משתמשים בחברה ותשמש לניהול ביצועי המכירות ותשלומי העמלות והתמריצים לעובדים ולמשווקי המוצרים הפיננסיים במנורה מבטחים פנסיה וגמל.

החברה תוכל לבצע באמצעות המערכת תכנון, ניהול ומדידת ביצועים שוטפת של עובדים ומשווקי מוצרים פיננסיים. כמו כן, ימוכנו באמצעותה תשלומי העמלות והתמריצים לפי ביצועים והישגים. יש במערכת לוח מחוונים אישי המאפשר מיקוד והנעה לפעולה, והוא מצויד בסימולטור אישי לכל מנהל.

מנורה מבטחים פנסיה וגמל תנהל באמצעות המערכת החדשה, הכוללת עשרות שיטות ומדדים למיכון מלא של חישובי עמלות ותמריצים, את פעילות המכירות והשימור בסניפי המכירות והשירות שלה בפריסה ארצית, כמו גם את פעילות מנהלי תיקי הלקוחות. בסך הכול תטפל המערכת בהיקף גבייה שנתי של שישה מיליארד שקלים.

תכונות נוספות של המערכת החדשה הן שהיא ממכנת ניתוח של עסקות בודדות ומכלולי פעילות, מבצעים מיוחדים, תרחישי "מה-אם", תוך שמירה של נתונים היסטוריים, מפיקה דו"חות ניהוליים כבסיס לניתוח מגמות ולזיהוי מקרים חריגות, ומגבירה את יכולת התחרות על ידי התאמת התגמול לפי מדדי הלקוח, המוצר והשוק. בנוסף, היא מפיקה דו"חות המציגים תמונה כוללת של עלות התגמול בחברה ותרומתו לביצועים העסקיים של פעילויות החיסכון ארוך הטווח שלה.

ישראל עזרא, משנה למנכ"ל ומנהל אגף הכספים במנורה מבטחים פנסיה, אמר ש-"אנחנו נמצאים בתקופה מאוד דינמית בשוק החיסכון ארוך הטווח, עם שינויי שוק וצורך להיות יעילים ומיידיים. בשל כך עלה הצורך במערכת שתרכז את כלל התהליכים בבסיס נתונים ייעודי שיאפשר לאגפי הכספים והמכירות יכולת לניהול שוטף של תחום תשלומי העמלות והתמריצים, מדידת ביצועים, בחינת שינויים במערך התגמול ושקיפות מלאה של רכיבי התגמול למנהלי המכירות ולמשווקים".

לדברי טל פרנק, מנכ"ל משותף באינסנטיבס, "תחום ניהול ביצועי המכירות ותשלומי העמלות והתמריצים הוא תחום אסטרטגי וטקטי עבור חברות בתחום השירותים הפיננסיים. המערכת ומתודולוגיית ההטמעה שלנו אפשרו לצוות הפרויקט יישום אפקטיבי בתקציב ובזמן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים