קבוצת אמן תנהל את פעילות מאנטיס ישראל, המתמחה בפתרונות לניהול שרשרת האספקה

במסגרת שיתוף הפעולה תספק קבוצת אמן תוכנות לניהול שרשרת האספקה, בדגש על מערכת WMS ייעודית, אשר מתממשקת למערכת ה-ERP הארגונית ● בנוסף, החברה תמכור ותטמיע רישיונות תוכנה, ותעביר חלק מפעילות ההטמעה לאינטגרטורים שונים בתחום ● יותם בן ארי, מאנטיס ישראל: "הקשר החדש עם קבוצת אמן יאפשר למאנטיס ישראל להמשיך ולהתקדם לשלב הבא בשוק הישראלי"

קבוצת אמן חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם מאנטיס (Mantis) ישראל, העוסקת בתחום ניהול שרשרת האספקה. על פי ההסכם, פעילות החברה בישראל תרוכז תחת קבוצת אמן, כאשר האחרונה תמכור ותטמיע רישיונות תוכנה, ותעביר חלק מפעילות ההטמעה לאינטגרטורים שונים בתחום. החברות מעריכות את שווי השוק בישראל בעשרות מיליוני שקלים.

במסגרת שיתוף הפעולה תספק קבוצת אמן תוכנות לניהול שרשרת האספקה, בדגש על מערכת WMS ייעודית, אשר מתממשקת למערכת ה-ERP הארגונית. מערכת ה-WMS של מאנטיס משמשת לפיקוד שליטה ואופטימיזציה של המלאי ושל כל תהליכי העבודה המתקיימים במרכז הלוגיסטי. מדובר בין היתר על בקרה, שליטה ואופטימיזציה של תהליכי קליטת המלאי, העברתו לאחסון, רענון המלאי, ליקוט המלאי, העמסתו ושילוחו.

שמוליק בועז, מנהל פיתוח עסקי במוצרי WMS ו-ERP  בקבוצת אמן ומנהל את השותפות החדשה עם מאנטיס, אמר כי "רוב המחסנים בארץ אינם ממוחשבים באופן מלא. הם עושים שימוש בטכנולוגיית ברקוד, ולפעמים גם מסופונים, אך אינם יודעים לאחד את כל הנתונים ולקשר אותם למערכת ה-ERP הארגונית. כך, נמנע מהם לבצע אופטימיזציה של ליקוט הסחורות. מערכת ה-WMS של מאנטיס יודעת להוציא תובנות מכלל הנתונים, לנהל את המחסן כולו, ולחסוך משאבי זמן וכסף יקרים. למאנטיס כעשרה לקוחות גדולים בישראל, בראשם חברות כגון UPS, גלובוס, הכרם, יעד פירזול, שמן מרוקאי ועוד".

יותם בן ארי, דירקטור מאנטיס אינפורמטיקס ישראל: "הקשר החדש עם קבוצת אמן יאפשר למאנטיס ישראל להמשיך ולהתקדם לשלב הבא בשוק הישראלי. השילוב בין הידע הרב שהצטבר במאנטיס, יחד עם הנוכחות החזקה, הביטחון ומגוון היכולות של אמן בישראל – תאפשר לקהילת לקוחות מאנטיס בישראל ליהנות מרמת השירות הטובה בארץ עבור מערכת ה-WMS המתקדמת ביותר בעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים