אנדריאס וולפינגר, סאפ: "ה-ERP נע במהירות לעבר עולמות המיחשוב הנייד והענן"

"העולם העסקי בימינו מתאפיין בתחרות מהירה וחריפה, לצד דינמיות מרובה. מצב זה מחייב ארגונים בינוניים וקטנים להעריך על בסיס יומיומי את האסטרטגיה הארגונית שלהם", אמר וולפינגר - סגן נשיא בסאפ העולמית ומנהל קבוצת SAP Business One ● לדבריו, "על ארגוני ה-SMB לייעל לתהליכים ולמצוא דרכים טובות יותר להגיע למידע, לצד היכולת להפיק ממנו ערך עסקי רב יותר עבור מקבלי ההחלטות"

"עולם המיחשוב חווה כמה וכמה תהפוכות, אלא שלצד כל אלו, שתי מגמות-על צפויות לשנות את ה-IT הארגוני: מיחשוב ענן ומיחשוב נייד. עולם ה-ERP, ואנו בתוכו, נע לעבר הענן והנייד במהירות", כך אמר אנדריאס וולפינגר, סגן נשיא בסאפ (SAP) העולמית ומנהל קבוצת המוצרים והפתרונות, SAP Business One.

וולפינגר היה דובר המפתח בכנס הלקוחות השנתי של SAP Business One בישראל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב') במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה. את האירוע, שהתקיים תחת הכותרת "Run Like Never Before", הנחה מור סגמון מקבוצת המחקר של סאפ בישראל, והשתתפו בו יותר מ-1,300 מלקוחות החברה.

העולם העסקי בימינו, אמר וולפינגר, מתאפיין בתחרות מהירה וחריפה, לצד דינמיות מרובה. מצב זה, הסביר, מחייב ארגונים בינוניים וקטנים להעריך על בסיס יומיומי את האסטרטגיה הארגונית שלהם, על מנת להתמודד באופן הולם מול האיומים הניצבים לפתחם מצד מתחריהם, שהם לעיתים גדולים מהם. זאת, לצד הצורך שלהם לספק מענה ללקוחות התובעניים, והרצון להתפתח ולצמוח – הן בהיבט המכירות וגודל הארגון והן במציאת שווקים ולקוחות חדשים.

על מנת לשמור על היתרון התחרותי, אמר וולפינגר, ארגונים בינוניים וקטנים נדרשים לראות את "התמונה הגדולה" של כל ההיבטים העסקיים של הארגון: "עליהם לייעל לתהליכים ולמצוא דרכים טובות יותר להגיע למידע, לצד היכולת להפיק ממנו ערך עסקי רב יותר עבור מקבלי ההחלטות", ציין.


צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

SAP Business One, אמר וולפינגר, הוא מוצר ה-ERP הנמכר ביותר של החברה, המשרת 35 אלף לקוחות עם 510 אלף משתמשים. הוא ציין, כי המוצר עבר "גיור" ב-41 ארצות ל-26 שפות, וכולל 350 פתרונות מוכווני תעשייה ו-50 אלף הורדות של יישומים ל-iPhone ול-iPad. "המדובר בפתרון מקיף ומשולב, המייעל את כל התהליכים העסקיים על בסיס מערכת אחת", אמר וולפינגר, "מערכת המחזקת את הקשר והנאמנות של הלקוחות ואשר מבצעת פעולות על בסיס מידע מיידי ומלא".

הוא הוסיף, כי "אנו מספקים כיום לא מערך של פתרונות, כי אם פלטפורמה הניתנת לצריכה בשתי אפשרויות: ברישוי מסורתי או לפי דרישה, עם יכולות גבוהות של בינה עסקית ושילוב פתרונות שלנו ושל שותפינו העסקיים".

"סאפ מובילה את שוק היישומים הארגוניים כבר 40 שנים", סיכם וולפינגר, "ואני מעריך כי נמשיך בכך עוד שנים רבות".

רמי מנחם – מנהל פעילות SAP Business One בסאפ ישראל, וארי שפירא – מנהל מוצר ב-SAP Labs, הציגו את יותר ממאה החידושים שכוללת גרסה 8.8.2 וסיפקו הצצה עתידית לגרסה 9.0 שתצא בשנה הבאה. לאחר מכן חולק הכנס למסלולים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים