תוכן שיווקי

לקראת אירוע | שיחה עם לירון לקס, מנהל תחום שליטה ובקרה בנטקום

לקראת CA Expo 2012

04/06/2012 15:27

ספר על הארגון בו אתה עובד.
נטקום, מקבוצת מלם תים, פועלת מזה למעלה מ-22 שנה כאינטגרטור תקשורת ואבטחת מידע והינה מהמובילות בשוק הישראלי. החברה מתמקדת בהבנת צרכי הלקוח, בתכנון ויישום של מערכי תקשורת, אבטחת מידע ופתרונות שו"ב (שליטה ובקרה) מתקדמים. לנטקום שש התמחויות ליבה: Networks & IP Services,NG Datacenters, Security, IT Management ,Unified Communication ו-Contact Centers. בנוסף, מציעה נטקום מגוון שירותים משלימים ופתרונות ורטיקאליים ייחודיים למגזרי הטלקום, הביטחון, הממשלה, הפיננסים, הבריאות ועוד.

נטקום החלה בפעילות שו"ב לפני למעלה מ-15 שנה והינה מהוותיקות והמנוסות בתחום. לנטקום יכולת מתן פתרונות ייחודיים המבוססים על רכיבי ניהול מודולריים ואינטגרטיביים, המספקים ללקוח פתרון מקצה לקצה. צוות המומחים של נטקום מבצעים רבים מפרויקטי השו"ב המורכבים בארץ.

אילו מוצרים של CA אתה מטמיע אצל הלקוחות שלך?
1.     CA Service Desk, CMDB
2.    CA Spectrum, eHealth, NetQoS
3.    CA Wily APM
4.    CA ITCM
5.    CA Server Automation
6.    CA Nimsoft

מדוע בחרתם לעבוד עם CA?
CA היא ללא ספק חברת התוכנה בעלת מוצרי הניהול הטובים ביותר בעולם. CA מוכיחה חדשנות בעלת ערך ומשלבת בין פיתוח מוצרים מתקדמים ורכש אסטרטגי של חברות ומוצרים משלימים, תוך דגש על בניית אוסף כלים שמסייעים ללקוחות שלנו להתמודד עם אתגרי ניהול משתנים. השותפות האסטרטגית שלנו עם CA מאפשרת לנו לשמר את מיצובנו הבכיר בתחום השו"ב ולהוביל ליישום רחב היקף של פתרונות ניהול מתקדמים. השילוב בין הפתרונות המובילים של CA עם הניסיון והמקצועיות של נטקום, תורם להטמעה מוצלחת ויעילה של מערכי שו"ב אצל לקוחות רבים.

מה הערך המוסף ש-CA נותנת לשותפים שלה?
כשותף בכיר (Premier) של CA ניתנות לנו הזדמנויות רבות להכשרת אנשים, קיום תהליכי פריסייל וביצוע פרויקטים משותפים. מעבר לכך, הערך המוסף הוא האפשרות לשיתוף פעולה עם חברה בעלת היצע מתקדם של פתרונות ושירותים, המאפשרים לנו ליישם פתרונות ניהול לצרכים שונים ללקוחות בכל המגזרים.

מה לדעתך המוצר/ים הפורץ/צי דרך של CA שמבדלים אותה ממתחרותיה?
חבילת ה-CA Spectrum IM בתחום ניטור התקשורת ו-CA Wily APM בתחום ניטור האפליקציות.

אירועים קרובים