תוכן שיווקי

לקראת אירוע | דוד ביסמוט, מנהל פיתרונות ניטור וניהול ב-NessPRO: "המנמ"רים נדרשים לדעת את האמת היחידה – מהי רמת השירות שהם מספקים"

לקראת כנס אטרניטי-NessPRO, וינו סוקה, הרצליה פיתוח, 5 ליוני

04/06/2012 15:45

מאת הילל יוסף

"המנמ"ר נדרש למידע רחב ככול האפשר על חוויית הלקוחות אל מול המערכות הארגוניות" אומר דוד ביסמוט, מנהל תחום פתרונות ניטור וניהול ב-NessPRO – נציגת Aternity בישראל, לקראת כנס שעורכת החברה . "ארגונים תחרותיים לא יכולים להרשות לעצמם פגיעה בשירות הלקוחות שלהם ובלקוח הסופי, פגיעה הנובעת מחוסר יעילות של מערכות המידע. הקביעה הזו נכונה עבור ארגונים במיגוון נרחב של מגזרים – הסלולר ותקשורת, עולם הבריאות, חברות ביטוח, המגזר הבנקאי, וכן המגזר הממשלתי-ציבורי. לכולם יש מטרה אחת – לצמצם את זמן המסך ובכך לצמצם את זמן ההמתנה על קו הטלפון או בתור אל הצרכן".

"המנמ"ר חייב לקבל נתונים כיצד ואיך חווים המשתמשים את ביצועי היישומים, לצד טיפול פרואקטיבי בבעיות וניהול רמת שירות מול המשתמשים העסקיים. הפתרון של Aternity עונה על אתגרים אלו", אומר ביסמוט ומציין כי את הפתרון לנושאים אלו מספק כלי המבוסס על טכנולוגיית Aternity.

לדבריו, "הבעיות של המנמ"רים נובעות מהצורך להתמודד עם התחרות המחריפה בשוק. יש להבין כי כיום התחרות לא מושפעת רק מהמחיר אלא גם מרמת שירות. הפתרון הוא לחשוף את השפעת מערכות המידע על הלקוח הסופי. בעזרת מדידה אמיתית של חוויית המשתמש, אנו מספקים מודל של זמינות, שירות ודרכי פעולה להעלות את רמת השירות ולצמצם את זמני ההמתנה".

"הפתרון של Aternity מוביל לניטור של חוויית משתמש אמיתית. ארגון המבין את חשיבות רמת השירות ללקוח הסופי, יבין את המשמעות הנובעת ממנו: עליו ליישם פתרון אמיתי לניטור ולניהול של חוויית המשתמש", מציין ביסמוט.

ביסמוט מדגיש, כי "הפתרונות של Aternity מאפשרים למנמ"רים ולמנהלי מערכות השירות בארגון להבין את הלקוחות – משתמשי ה-IT ומשתמשים עסקיים – צורכים את שירותי ה-IT, והם מספקים למנמ"רים מפתח לקבלת החלטות. המוצר מודד כל פעולה של משתמש עסקי מול היישומים המיחשוביים, כגון מערכות ניהול לקוחות, מערכות בריאות (כאשר הרופא מנהל את תיק החולה), או כספומט, שגם הוא סוג של עמדת קצה שמולה מבוצעות פעולות. מערכת Aternity מודדת כל פעולה של המשתמש, ומספקת ניתוחים של תכניות עבודה ודרכי פעולה לצמצם את זמני המסך וזמני ההמתנה".

ביסמוט ציין כי לחטיבת מוצרי הניטור והניהול של NessPRO יש שני קווי פתרונות:

•    פתרונות ניטור וניהול של המערכות עסקיות.
•    פתרונות לניהול תהליכים חוצי ארגון, כגון ניהול תצורה, ניהול מצאי, או ניהול שינויים.

"גייסנו את האנשים הטובים ביותר בתחומים אלו כדי לענות על דרישות הלקוחות", אומר ביסמוט. "אנו יודעים לשלב טכנולוגיה מובילה עם תהליכים ניהוליים ולהבטיח ללקוח התאמה מלאה לצרכיו שלו. בכנס ישתתפו לקוחות קיימים של Aternity מתחומי הבטחון, הטלקום ועוד וכן לקוחות פוטנציאליים. לקוחות נבחרים יציגו את הפתרון שהוטמע בארגונם וגם צפויות הכרזות מאד מעניינות".

"בסוף 2011 ראינו צמיחה משמעותית במכירות Aternity בארץ", סיכם ביסמוט. "אני מעריך כי רובם של הארגונים יטמיעו מערכות אלו במהלך השנה ובשנת 2013, בשל התועלת הרבה הנובעת ממנה".

אירועים קרובים