תוכן שיווקי

מכירות של 12.4 מיליון שקל לקבוצת קומדע ברבעון הראשון 2012, עליה של 8% ביחס לרבעון המקביל 2011

04/06/2012 15:51

קבוצת קומדע מציגה את נתוני המכירות לרבעון ראשון בשנת 2012. היקף המכירות הרבעוני של הקבוצה הגיע לכ-12.4 מיליון שקל – גידול של 8 אחוזים לעומת הרבעון המקביל אשתקד. בחברה מעריכים כי בשנה הנוכחית היקף המכירות השנתי יעבור את רף 50 מיליון שקל.  עוד עולה כי הקבוצה מונה, נכון לסוף הרבעון, 127 עובדים.

חברת הבת, קומסיין, רשמה מחזור של כ-4.5 מיליון ש"ח, מתוכם כ-1.1 מיליון שקלים ממכירת תעודות SSL, כ-1.8 מיליון שקלים ממכירת תעודות קומסיין וכ-1.6 מיליון ממכירת טוקנים, כרטיסים וקוראים חכמים. קומסיין הנפיקה במהלך הרבעון הראשון כ-9,000 תעודות חדשות לחתימות אלקטרוניות מאושרות. השנה מיושם חוק דיווח המע"מ שמחייב עסקים בעלי הכנסות שנתיות בהיקף של מעל 2.5 מיליון שקל לדווח לרשות המיסים באמצעות חתימה אלקטרונית מאושרת. קומסיין מבצעת את ההנפקות ב-13 סניפים בכל רחבי הארץ ובין היתר לבעלי עסקים, אנשי כספים, רופאים, עו"ד, רוא"ח, שמאים ובעלי מקצועות חופשיים.

קומסיין המשיכה גם ברבעון הראשון של 2012 את המהפכה בתחום שירותי הבריאות בישראל עם פתרונות החתימה אשר פיתחה עבור מגזר זה. בשירותי בריאות כללית, לדוגמה, יש כיום למעלה מ-3,000 רופאים שמשתמשים בחתימות הדיגיטליות של קומסיין לצורך מתן מרשמים. כנ"ל במכבי שרותי בריאות, עם קרוב ל-1,000 רופאים אשר חותמים אלקטרונית על מרשמים רפואיים. הפציינטים בישראל, בשונה מכל מדינות העולם, אינם נדרשים עוד להגיע פיזית לרופא לצורך קבלת המרשם, ככל שאינם נדרשים לבדיקה גופנית, אלא ניגשים ישירות לבית המרקחת של הקופה, שם הם מקבלים את תרופותיהם.

קומדע הציגה גידול בתחום הפרויקטים והמוצרים ויישמה פרויקטים מובילים בתחום אבטחת המידע הכוללים, בין היתר מערכות זיהוי חכמות מבוססות PKI וOTP בארגונים מובילים, יישום מערכות זיהוי אלקטרוני בחברות מהגדולות במשק,יישום מערכות SIEM/SOC, יישום מערכות הצפנה לקוי תקשורת ובסיסי נתונים, יישום מערכות SSSO, יישום מערכות ביומטריות ועוד. החברה הרחיבה את קשת הפתרונות והשרותים אותן היא מציעה ללקוחותיה.

גם בשיווק מערכות החיתום ComSignTrust נמשכת התנופה, כשחברות כמו בזק, חברת חשמל, הוט, ישראכרט, בזק בינלאומי, כלל ביטוח, ידיעות אחרונות, דרך ארץ, פרטנר, סלקום, פלאפון, איתוראן, בטר פלייס, אלבר, הרץ, 012, דלק וחברות נוספות, עושות שימוש בשירותי המערכת האוטומטית לחיתום ושליחה של מסמכים, ומייתרות בכך את הצורך לשלוח חשבוניות נייר בדואר. גירסת תוכנת Desktop ComSignTrust המאפשרת חיתום באמצעות כרטיס חכם של קומסיין מסופקת ללקוחות קומסיין בכדי לאפשר להם לחתום באמצעות המחשב האישי על כל מסמך בכל פורמט.

זאב שטח, מנכ"ל ובעלים של קבוצת קומדע: "הרבעון הראשון של שנת 2012 היווה המשך ישיר לתוצאות של שנת 2011 והוא עומד בתחזיות וביעדים שהצבנו בתחילת השנה. נמשיך לבסס את קומדע כספקית אבטחת מידע מובילה. מטרתנו היא להרחיב מעט את גיזרת הפעילות והטריטוריות בהן אנו פועלים".

אירועים קרובים