אינטל: שלדה חדשה למחשבי האולטרה-בוק תוזיל את מחירם

מהנדסי החברה שאלו מתודולוגיות ייצור מתחום תעשיית הרכב והחלל, כדי ליצור שלדה שמחירה נמוך בהרבה לעומת פתרונות מבוססי המתכת וסגסוגת האלומיניום של מחשבי האולטרה-בוק הנוכחיים ● שאיפתה של אינטל היא להוריד את המחיר לטווח של 799-699 דולרים, בהשוואה ל-999 דולרים כיום ● המחשבים החדשים צפויים לצאת לשוק במהלך השנה הבאה, לאחר מספר עדכונים באב-הטיפוס

מהנדסי אינטל (Intel) יצרו שלדה חדשה עבור מחשבי אולטרה-בוק, שעל פי החברה תוזיל משמעותית את המחיר לצרכן של המחשבים החדשים. נכון להיום מתחיל מחירם של מחשבי האולטרה-בוק ב-999 דולרים, בעוד ששאיפתה של ענקית השבבים היא לרדת לטווח של 699 עד 799 דולרים, בהתאם לגודל המסך.

על פי אינטל, מהנדסי החברה שאלו מתודולוגיות ייצור מתחום תעשיית הרכב והחלל. זאת, כדי ליצור שלדה שמחירה נמוך בהרבה לעומת פתרונות מבוססי המתכת וסגסוגת האלומיניום של מחשבי האולטרה-בוק הנוכחיים, אך חזקה באותה מידה. פריצת הדרך בפיתוח הושגה באמצעות עיבוד של חומר פלסטי שנמצא כיום בשוק באופן שכיח. "זה יעזור להוריד את מחירי האולטרה-בוק כבר בעתיד הקרוב", מסרה החברה.

עוד הודיעה אינטל, כי היא מתכוונת לשתף בממצאים שלה את כל שותפיה שמייצרים מחשבי אולטרה-בוק. הערכות החברה הן שהמחשבים הראשונים שיכללו את הקונספט החדש יופיעו בשוק במהלך השנה הבאה, לאחר מספר עדכונים באב-הטיפוס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים