מידעטק הטמיעה מערכת ERP של פריוריטי באבשלום מפעלים אזוריים; ההיקף: 1.4 מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט באבשלום הוטמע מודול ייחודי שמידעטק פיתחה לניהול בתי אריזה ● פתרון זה מאפשר, בין היתר, לנהל את ההסכמים מול המגדלים, לנהל ולזהות תוצרת חקלאית - החל משלב גידול התוצרת בשדות דרך הקליטה למפעל ולאורך שלבי הייצור השונים, וכלה במשלוח התוצרת החקלאית ללקוח ● מודולים נוספים שהוטמעו מיועדים לייצור, בקרת איכות, ליסינג, ניהול הלוואות בנקאיות ומתן הלוואות

מידעטק הטמיעה מערכת ERP של פריוריטי (Priority) באבשלום מפעלים אזוריים, בפרויקט שהחל בינואר השנה והסתיים בימים אלה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על 1.4 מיליון שקלים.

לצד הטמעת מערכת ה-ERP, שמשמשת 30 עובדים, הוטמעה מערכת שקילה משוכללת, במטרה להגביר את השקיפות ואת אמינות הנתונים המסופקים לחקלאים לגבי התוצרת המגיעה לבית האריזה. מערכת השקילה החדשה מספקת לחקלאים מידע בזמן אמיתי על כל אחד משלבי הפעילות.

במסגרת הפרויקט באבשלום הוטמע מודול ייחודי שמידעטק פיתחה לניהול בתי אריזה. פתרון זה מאפשר, בין היתר, לנהל את ההסכמים מול המגדלים, לנהל ולזהות תוצרת חקלאית – החל משלב גידול התוצרת בשדות דרך הקליטה למפעל ולאורך שלבי הייצור השונים, וכלה במשלוח התוצרת החקלאית ללקוח.

מודולים נוספים שהוטמעו מיועדים לייצור, בקרת איכות, ליסינג, ניהול הלוואות בנקאיות ומתן הלוואות. בנוסף, בוצע ממשק עם מערך השקילה של החברה, הכולל כניסה למערך מיון ושטיפת תוצרת חקלאית מהשדה, לטובת הוצאתה כתוצר שטוף וממוין, והפקת רישום מסודר – כל זאת תוך דיווח ישיר ומיידי למערכת ה-ERP.

יצוין שמהלך העלייה לאוויר של הפרויקט הוקדם לטובת התאמת פעילות המערכת לעונת תפוחי האדמה, לאור הצורך בטיפול בתוצרת החקלאית.

אבשלום מפעלים אזורים היא אחת החברות הגדולות בישראל בשיווק תפוחי אדמה וגזר. החברה מלווה את כל תהליך השיווק של תוצרתה – החל בזריעה, ליווי הגידול מבחינה מקצועית, העברת התוצרת החקלאית, מיון, שטיפה ואריזה וכלה בהפצה לשוק המקומי ולייצוא. החברה הוקמה ב-1970 כאגודה חקלאית שיתופית בבעלות 12 קיבוצים ומשקים מיישובי בני שמעון, רמת הנגב והמועצה האזורית אשכול. היא מפעילה שני בתי אריזה, שמפעילים ציוד מיון אופטי, להבטחת איכות המוצרים בהיבטי גודל, צבע ואיכות. אבשלום מטפלת מדי שנה בקרוב ל-80 אלף טון תפוחי אדמה ו-20 אלף טון גזר, כאשר כמחצית מתוצרתה מיועדת לשוק המקומי וכמחצית לייצוא לרשתות שיווק במערב אירופה.

דיוויד לוי, מנכ"ל אבשלום מפעלים אזוריים, אמר ש-"המערכת החדשה מאפשרת לנו לשפר עוד יותר את המידע שניתן לחקלאי. בעקבות ההטמעה, יש לנו יכולות לעקוב אחרי כלל התהליכים בחברה, ובכלל זה קליטת התוצרת, קירור, שטיפה, אריזה, משלוח, לוגיסטיקה, רכש וכמובן – ההתחשבנות הסופית עם החקלאי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים