אמדוקס תטמיע את פלטפורמת Open Mobile של iPass; ההיקף: מאות אלפי שקלים בשנה

השירות של iPass מאפשר לעובדים ניידים הנמצאים בנסיעות עסקים בחו"ל להתחבר לאינטרנט ולגלוש במהירות במגוון רחב של יעדים הפזורים ברחבי העולם ● עד סוף 2012 צפויה אמדוקס להשתמש בשני מיליון נקודות Wi-Fi בכ-120 מדינות ברחבי העולם, במיקומים עסקיים מרכזיים, בהם מרכזי עסקים, מלונות ושדות תעופה ● iPass מיוצגת בישראל על ידי קבוצת אורנוס

אמדוקס (Amdocs) תטמיע את פלטפורמת Open Mobile של iPass, המספקת שירות גישה לאינטרנט אלחוטי בחו"ל, עבור עובדי החברה. זאת, לאחר הסכם שחתמה עם אורנוס, הנציגה של iPass בישראל. היקפו הכספי של השירות עומד על מאות אלפי שקלים לשנה והוא צפוי להתחדש בסופה.

השירות של iPass מאפשר לעובדים ניידים הנמצאים בנסיעות עסקים בחו"ל להתחבר לאינטרנט ולגלוש במהירות במגוון רחב של יעדים הפזורים ברחבי העולם. ניתן להתחבר באמצעותו לאינטרנט ולדואר האלקטרוני מכל מקום בעולם, ללא עלויות ה-Roaming של ספקיות הסלולר.

עד סוף 2012 צפויה אמדוקס להשתמש בשני מיליון נקודות Wi-Fi בכ-120 מדינות ברחבי תבל, במיקומים עסקיים מרכזיים, בהם מרכזי עסקים, מלונות ושדות תעופה. פלטפורמת Open Mobile 2.0, שהושקה לפני כחודשיים, מספקת תמיכה מלאה וקישוריות לענן לטלפונים ניידים הפועלים במערכות ההפעלה iOS ואנדרואיד (Android), תצוגה גרפית נוחה של נתוני שימוש בתקשורת מהדור השלישי, כלים לאימות נקודות גישה לרשת, סיוע בהתחברות ליישומים בענן הארגוני ומחולל דו"חות על השימוש בתקשורת לארגון. הפלטפורמה החדשה מספקת יכולות שליטה, התחברות לרשת הפנים ארגונית וניהול המשתמשים בצורה מלאה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים