אסוס ואייסר חשפו מחשבי לוח חדשים המבוססים על חלונות 8

אייסר הציגה שורה של מוצרים שמצוידים במערכת ההפעלה חלונות 8, ובכלל זה צמד מחשבי לוח - Iconia W510 הכולל חיבור למקלדת, ו-Iconia W700, הכולל אפשרות לעגינה בניצב או במצב אופקי ● המתחרה אסוס הציגה את מחשב הלוח Tablet 600 עם חלונות RT המיועדת למעבדי ARM, ואת Tablet 810 המבוסס על ארכיטקטורת Atom של אינטל ● ג'יי.טי.וואנג, מנכ"ל אייסר: "ההשקה המתוכננת של חלונות 8 תהיה רגע היסטורי עבור המערכת האקולוגית של חלונות"

שתי יצרניות המחשבים מטייוואן, אסוס (Asus) ואייסר (Acer), הציגו בתערוכה הביתית שלהן – Computex, מחשבי לוח חדשים שמצוידים במערכת ההפעלה חלונות 8 (Windows 8), שהשקתם מתוכננת להמשך השנה.

בתערוכה, שמתקיימת השבוע בטאייפה, הציגו החברות שורה ארוכה של מוצרים שתוכננו מהיסוד על מנת להפיק את המירב מממשק המגע מטרו (Metro) של מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט (Microsoft). אתמול (ב') ציין ג'יי.טי.וואנג, מנכ"ל אייסר, כי ההשקה המתוכננת של חלונות 8 תהיה "רגע היסטורי עבור המערכת האקולוגית של חלונות".

אייסר הציגה שורה של מוצרים שמצוידים במערכת ההפעלה חלונות 8, ובכלל זה צמד מחשבי לוח – Iconia W510, עם צג מגע בקוטר 10.1 אינץ' וחיבור למקלדת, ו-Iconia W700, הכולל צג מגע בקוטר של 11.6 אינץ' ואפשרות לעגינה בניצב או במצב אופקי. המפרטים, המחירים ומועדי ההשקה לא פורסמו.

גם המתחרה אסוס הציגה צמד מחשבי לוח משלה עם חלונות 8. מחשב הלוח Tablet 600, עם חלונות RT המיועדת למעבדי ARM, מצויד בצג בקוטר של 10.1 אינץ', במעבד Nvidia Tegra 3 ובמצלמה בעלת אבחנה של 8 מגה-פיקסל. עוד הוא כולל זיכרון RAM בנפח של 2 ג'יגה-בייט, ונפח אחסון של 32 ג'יגה-בייט.

מחשב הלוח Tablet 810 מבוסס על ארכיטקטורת Atom של אינטל (Intel). הוא מצויד בצג בקוטר של 11.6 אינץ', בנפח אחסון של 64 ג'יגה-בייט ובמצלמה נוספת לוועידות וידאו, מלבד המצלמה בעלת האבחנה של 8 מגה-פיקסל. המחירים ומועדי ההשקה טרם פורסמו, אך ידוע כי יצרניות נוספות עתידות להציג מחשבי לוח עם חלונות 8 בהמשך השבוע הנוכחי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים