מנכ"ל טוויטר: רוב הפעילות באתר מתנהלת במכשירים ניידים
מדי יום נשלחות מהשירות 400 מיליון הודעות וכהיקף הפעילות במכשירים ניידים עולה על היקף הפעילות ממחשבים שולחניים, אמר המנכ"ל, דיק קוסטולו ● הוא טען שהנפקה של האתר לא מעסיקה אותו
בחודש האחרון עלה היקף הפעילות בטוויטר (Twitter) בשיעור ניכר והגיע ל-400 מיליון הודעות ביום, בהשוואה ל- 340 מיליון אך בחודש שעבר – כך סיפר מנכ"ל הרשת החברתית, דיק קוסטולו, בראיון פומבי שהעניק בוועידה שערך מגזין האקונומיסט (Economist) בסן פרנסיסקו. הוא הוסיף שמרבית המשתמשים עושים זאת ממכשירים ניידים וכי המשתמשים במכשירים ניידים פעילים יותר מהמשתמשים במחשבים שולחניים.
באשר לפרסום באתר ציין קוסטולו, כי "מאחר שההודעות אצלנו מוגבלות ל-140 תווים וחלות עליהן מגבלות קשיחות, תכננו גם את פלטפורמת המודעות כך שהן תהיינה זהות מכל הבחינות להודעות רגילות. מעצם טבעה, הפלטפורמה שלנו מתאימה במיוחד למכשירים ניידים. כיום, ההכנסות שלנו מפרסום במכשירים ניידים גבוהות מההכנסות מפרסום במחשבים שולחניים". הוא הוסיף שהפרסום במכשירים ניידים "רשם הצלחה נאה", אך לא פירט.
מנכ"ל טוויטר אף ציין שהנפקה פוטנציאלית של הרשת החברתית לא מעסיקה אותו. "אני לא עוסק בכך… אם ממתינים עד שהתוצאות העסקיות מדברות בעד עצמן, אפשר להנפיק מניות לציבור בתנאים שלך", אמר.
תגובות
(0)