ההשקה של רמדור

רמדור מקבוצת טופ (Top Group), המתמחה בפתרונות תוכנה לענף הבניה, התשתיות וההנדסה, ערכה באחרונה את כנס הלקוחות השנתי של החברה ב-"קומה הרביעית" בתל אביב. בכנס השתתפו עשרות מלקוחות החברה, ביניהם חיל האוויר, משרד הביטחון, רכבת ישראל, בנק הפועלים, בנק לאומי, משרד האוצר ועוד. את הכנס הנחה אומן החושים נמרוד הראל.

במסגרת הכנס הציג מנכ"ל רמדור, דרור שגב, פיתרון המבוסס על פלטפורמת מיחשוב ענן ל-"סופר רמדור נט" – מערכת לניהול מרכזי של תהליכי תקציב, רכש, מכרזים, בקשות להצעות מחיר (בל"מים) והסכמי מסגרת. המערכת מציעה סביבה ייחודית לשיתוף כל הגורמים המעורבים בתהליך, לרבות גורמים חיצוניים, כגון יועצי וספקי הארגון. המערכת מאפשרת לכל הגורמים לעבוד בבסיס נתונים משותף, ומאפשרת גישה מכל מקום ובכל זמן, באמצעות דפדפן אינטרנט סטנדרטי.

שגב מסר, כי פיתרון הענן ישדרג את צורת העבודה של יזמים, מהנדסים ומנהלי פרויקטים, ויאפשר כלי ניהול עכשווי לשליטה מיטבית על היבטי פרויקטי הבניה והתשתיות, שעם הזמן הופכים ליותר ויותר מורכבים. המערכת משפרת את היכולת לשתף מידע ולתאם בין הגורמים השונים. תמונת המצב העדכנית במערכת מאפשרת למנהלים לקבל החלטות מבוססות יותר, ולהבחין בין נושאים הדורשים טיפול מיידי לבין נושאים שעובדים על פי התוכנית.

רן פלד, טלי בבו, צחי פלאטו, אילנית בבינסקי ואברמי רוזנברג הציגו את פתרונות רמדור לניהול מכרזים פתוחים באינטרנט, הסכמי מסגרת, ניהול יומני עבודה, עבודה באמצעות מכשירים ניידים וניהול שינויי דיירים. גלית טייב מקומקס הציגה יחד עם רן פלד פתרון אינטרנטי חדשני המאפשר ניהול הנדסי וניהול כספים באותה מערכת. בנוסף, הציג ניר קדמי, סמנכ"ל הכספים והכלכלה של החברה הממשלתית להגנות ים המלח (חל"י), את הפרויקט הלאומי והמאמץ המתמשך לשמירה על ים המלח.

מימין: אילנית בבינסקי, סמנכ"ל ברמדור; דרור שגב, מנכ"ל רמדור; רונית וינר, מנהלת מכירות לקוחות ארגוניים ברמדור; פבלו אללוף, מנהל פרויקטים באקרשטיין; ודנאיל רוזנברג, מנהל פרויקטים באביב

מימין: שרון קליגר, מנהל רכש בשופרסל; גלעד הר עוז, מנכ"ל משותף בטופ גרופ; ושמוליק מילנר, מנכ"ל משותף בטופ גרופ

עושים Check-In. אמן החושים נמרוד הראל ושירי רוטנבך סיון, החברה הכלכלית

מימין: רמי שפרינץ, מנהל רכש בבנק הפועלים; דרור שגב, מנכ"ל רמדור; וירון בן מנשה, מנהל פרויקטים במעו"ף מהנדסים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים