מיקרוסופט משנה את שם שירות הדואר שלה לניומייל

אמרו שלום להוטמייל: הענקית מרדמונד החליטה על שורה של שינויים בשירות הדואר שלה, ובהם שינוי השם ● כמו כן, הוטמייל/ניומייל ישנה את מראהו ואופן העבודה שלו כך שיתאים לממשק המטרו החדש של חלונות 8 ולעבודה נוחה יותר באמצעות מכשירים חכמים ● משתמשים רשומים להוטמייל יוכלו לבחור כתובת דואר חדשה עם הסיומת newmail.com, אבל גם לשמור על הכתובת הישנה שלהם

לא עוד הוטמייל (Hotmail): מיקרוסופט (Microsoft) מתכוונת לבצע שינויים מהותיים בשירות הדואר מבוסס הרשת שלה, בהם מיתוג מחדש, שבמסגרתו היא תחדל מלקרוא לו בשמו הוותיק. מעתה ייקרא השירות ניומייל (Newmail). בנוסף לשינוי השם, ובדומה לשירותים אחרים שמציעה החברה, גם שירות הדואר עתיד לשנות את מראהו ואופן העבודה שלו כך שיתאים לממשק המטרו (Metro) החדש של חלונות 8 (Windows 8), מערכת ההפעלה של הענקית מרדמונד, שאמורה להיות מושקת בסוף השנה.

המטרה העיקרית בשינויים בהוטמייל/ניומייל היא להפוך את השירות קל יותר לשימוש, ולא משנה תחת איזו פלטפורמה – בין אם שולחן עבודה, טאבלט או טלפון חכם. הכוונה היא שהשירות יהיה קל לשימוש לאלה שיש להם מסכי מגע בדיוק כמו לאלה שימשיכו להעדיף את העכבר והמקלדת המסורתיים.

המעבר בין האפשרויות השונות של שירות הדואר, שכזכור, מהווה את האכסניה גם לחלק משירותי הענן הצרכניים שמציע החברה, יתבצע באמצעות תפריט חדש עם צלמיות גדולות שהעיצוב שלהן זהה לצלמיות שכלולות בממשק המטרו. התפריט יופיע עם הזזת הסמן לחלק העליון של המסך או בגרירה באמצעות האצבע. בנוסף, יוכלו המשתמשים להמשיך להשתמש בתפריט טקסטואלי, שגם הוא עבר שדרוג ומקל יותר על הגישה לתיבות הדואר השונות ולשאר השירותים.

כמו כן, משתמשים שכבר רשומים להוטמייל יוכלו לבחור כתובת דואר חדשה עם הסיומת newmail.com, ובה בעת לשמור על הכתובת הישנה, כדי להמשיך לקבל הודעות מגורמים מתאימים מבלי צורך להודיע על השינוי.

מיקרוסופט גם מתכוונת לחזק עוד יותר את החיבור עם הרשתות החברתיות, כגון פייסבוק (Facebook) וטוויטר (Twitter), ולאפשר שיחות עם חברים ומעקב ישירות מתוך שירות הדואר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים