אריקסון: מספר מנויי הסלולר יגיע ב-2017 ליותר מתשעה מיליארד

מספרם של הטלפונים החכמים ברחבי העולם יגיע ב-2017 לכשלושה מיליארד, לכשליש מהמחשבים הניידים תהיה גישה לאינטרנט בתקשורת סלולרית וכמחצית ממחשבי הלוח יהיו מחוברים לרשת באופן קבוע – כך עולה ממחקר שערכה החברה ● כמו כן, רשתות מדור שלישי יכסו כ-85% מהאוכלוסייה ולכמחצית מהאוכלוסייה תהיה גישה גם לרשתות מדור רביעי

בדו"ח שפרסמה אריקסון (Ericsson) צופה החברה, כי בשנת 2017 יגיע מספרם של מנויי הסלולר ליותר מתשעה מיליארד וכי מרבית הגידול יגיע ממדינות אסיה והמזרח הרחוק. העולם עובר לאינטרנט, על פי הדו"ח, ומרבית האנשים יתוודעו לרשת בראשונה בטלפון הסלולרי – ולא במחשב.

עוד צופים בחברה, כי ב-2017 יעמוד מספרם של הטלפונים החכמים על כשלושה מיליארד ורשתות מדור שלישי יכסו כ-85% מהאוכלוסייה. לכמחצית מהאוכלוסייה תהיה גישה גם לרשתות מדור רביעי. כשליש מהמחשבים הניידים יכללו ב-2017 גישה לאינטרנט בתקשורת סלולרית וכמחצית ממחשבי הלוח יהיו מחוברים לרשת באופן קבוע. על פי הדו"ח של אריקסון, במערב אירופה מגיע כבר כיום מספרם של המנויים הסלולריים ל-126% מכלל האוכלוסייה.

יצוין, כי אריקסון לא עוסקת כיום באספקה של מכשירים סלולריים, לאחר שמכרה את חלקה במיזם המשותף סוני-אריקסון (Sony-Ericsson) לסוני (Sony), והיא עוסקת כיום רק באספקה של ציוד סלולר. מנכ"ל החברה השבדית, הנס וסטברג, ציין שההחלטה נבעה מכך שרכישה של מכשיר סלולרי היא כיום רגשית בעיקרה. "הטלפון הסלולרי אינו עוד ציוד קצה ברשת בלבד, והוא ממלא תפקידים כה רבים. מבחינה אסטרטגית, זו הייתה החלטה נכונה", אמר.

עם זאת, רבות מהשיחות יעברו בתשתית של אריקסון, ועל פי וסטברג, השיקול הראשון במעלה יהיה העכבה של הרשת. על פי הנתונים של אריקסון, משתמשי הטלפונים החכמים מתעניינים בעיקר במהירות של הרשת, בניגוד למשתמשי הטלפונים האחרים, שמתעניינים בעיקר במחיר המנוי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים